Kundereferencer
Hvad vores kunder siger om os
Partnerens kunder omfatter alt fra større eventsteder, uddannelsesinstitutioner, hoteller, detailkæder og erhvervsvirksomheder indenfor en bred vifte af brancher. Mange af dem har vi udført kvalitetsarbejde for i mange år og har et rigtigt godt samarbejde med.
Læs udtalelser fra vores kunder ved at klikke på logoerne.
Moment A/S er Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau, med 8 kontorer i Danmark og tæt på 200 medarbejdere. De sender hver måned mere end 5.000 vikarer og konsulenter i arbejde.
Moment har været vores kunde siden 2014. Hør her hvad Sascha Barmann, Service & facility koordinator hos Moment, fortæller om vores samarbejde og services.
-
I er en yderst tilfredsstillende samarbejdspartner – I gør mit arbejde nemmere.”I opfylder alle de krav og betingelser, vi har til en serviceleverandør. Vi lægger stor vægt på, at man er socialt ansvarlig og behandler sine medarbejdere ordentligt – og det lever I i høj grad op til.”
”Vi har aldrig haft det så nemt og problemfrit med rengøringsservicen som nu. Der opstår stort set aldrig problemer, og hvis der endelig er noget, bliver det løst med det samme. Det hele kører bare. I min rolle hører jeg hurtigt, hvis der er den mindste utilfredshed – men jeg har ikke modtaget én eneste klage fra lejerne. Tværtimod hører jeg aldrig noget om rengøringen, og det siger en del.”
”I er en yderst pålidelig og tilfredsstillende samarbejdspartner. Det er nemt at arbejde sammen med jer, og I er altid på forkant med de ting, der måtte opstå. Vi er meget tilfredse med vores arbejdsleder – hun har virkelig godt styr på det hele og skaber tryghed i samarbejdet.”
”I skaber ganske enkelt værdi for os ved at gøre mit arbejde nemmere. Det er en stor tilfredsstillelse, at det hele bare fungerer så problemfrit.”
KLAUS SEIDLER
Driftsleder, Dansk Idrætsforbund -
Det er en fornøjelse at samarbejde med jer. I udviser stor fleksibilitet og imødekommenhed, og er villige til at tilpasse sig vores behov”Det er en fornøjelse at samarbejde med jer. I udviser stor fleksibilitet og imødekommenhed, og det betyder meget at arbejde sammen med nogen, der er villige til at tilpasse sig vores behov og finde løsninger, der fungerer for os. Som skole har vi nogle særlige udfordringer, og jeres professionalisme og venlighed gør samarbejdet både effektivt og behageligt. Det er tydeligt, at jeres medarbejdere sætter en ære i at udføre deres arbejde godt – og det er netop det, vi oplever her på skolen.”
”Udover jeres erfaring fra skoleverdenen, faldt vi også for jeres miljøbevidste tilgang. Som en stor institution er det vigtigt, at vi tager miljøhensyn, og det betyder meget for os at samarbejde med partnere, der deler de samme værdier og har fokus på at optimere og minimere miljøpåvirkningen sammen med os.”
”Jeres rengøringspersonale udviser stor forståelse og fleksibilitet – og det er guld værd for os som skole. De er gode til at give en ekstra hånd, når eleverne for eksempel ikke får ryddet ordentligt op i kantinen, eller når vi glemmer at lukke vinduerne. Det giver os stor tryghed at vide og betyder meget for os, at rengøringspersonalet – som de sidste på stedet – tager et ekstra kig rundt og sikrer, at alt er i orden til næste dag.”
”At I altid udviser så stor fleksibilitet, er vigtigt for os, fordi vi har en omskiftelig hverdag. Et andet ord, der kendetegner jer, er serviceminded – fordi I altid går det ekstra skridt, når det er nødvendigt. Imødekommenhed er også et nøgleord, som vi oplever fra både jeres ledelse og medarbejdere.”
“Derudover vil jeg fremhæve professionalisme og miljøbevidsthed som nøgleord, der kendetegner jer. Hvis der opstår noget, vi ønsker at tage op, er I aldrig længere væk end en opringning – og det bliver løst hurtigt og uden sure miner. Det er virkelig rart og fungerer rigtig godt for os.”
”Stabilitet er ligeledes vigtigt. Vi sætter stor pris på, at det er de samme kendte ansigter, der har deres faste gang her i huset igennem mange år. Det giver mulighed for, at man lige kan få en lille snak, når de kommer. De er altid flinke, hilser på os og er søde ved eleverne. Det betyder meget, at de altid har et smil til overs – selv når der ligger noget og flyder her og der. Det skaber en god atmosfære, og det værdsætter vi virkelig.”
BIRGITTE HANSEN,
Vicerektor, Øregård gymnasium -
Gennemsigtighed præger generelt samarbejdet. I er ærlige og faglige og har øje på bolden“Opstarten blev taget super seriøst. Der blev sat tilstrækkelig bemanding ind og ekstra ressourcer. Der var hjælp fra både back office, planlæggere og andre serviceledere, så tingene blev gået godt igennem og leverandørerne I benytter jer af, blev også bragt på banen. Det var meget positivt, at I vælger at bruge alle de særlige kompetencer, der er i jeres netværk. Det gav en tryghed og det gav en fornemmelse af, at det blev taget seriøst samt at leverancen og kvalitet er meget vigtig for jer.”
“I tager ansvar. I er åbne og ærlige og det gør jo, at man kan være løsningsorienteret, i stedet for fx at pege fingre. Der er en gennemsigtig tilgang til de problemer der måtte være. Det gennemsyrer sådan set generelt samarbejdet med jeres driftschef Heidi. Hun kommer selv og siger, hvis der er noget, frem for at jeg skal jagte jer. Det synes jeg er en rigtig god måde at samarbejde på.”
“Og så er I vedholdende, også når der er travlt, I husker de ting vi aftaler og følger op. Det er rart at det går begge veje og det er ikke bare mig, der skal holde fast i jer, men at I også holder fast i mig. Det er et samarbejde og det sker fordi der er en tillid og en tryghed. Det kommer jo ikke af sig, det er jo noget der skal bygges op. I min erfaring sker det ikke altid, men det er sket med jer.”
“I har en anden tilgang til tingene, end jeg har oplevet hos andre serviceleverandører. I vil gerne samarbejdet og I tør tage dialogen – også de mere konfliktfyldte dialoger der kan være. Det er fedt at I tør prikke til den ømme tå og være proaktive, det synes jeg er væsentligt i et godt samarbejde. At turde blotte sig og åbne op og sige når noget ikke går. I kan argumentere professionelt og sagligt og I er faglig stærke.”
“Hvis jeg skal sætte 3 ord på, hvad der betegner Partneren, så er der gennemsigtighed, ærlighed og faglighed. I er ærlige, I tør bringe det frem der er problematisk eller gået galt, I tager det ærligt og åbent og det er med til at gøre det gennemsigtigt, og så I er faglige og har øje på bolden.”
DENNIS ROSENBERG,
Contract and Financial Manager, CBS -
Grundighed, pligtopfyldende og nære relationer”Det vejede rigtigt tungt, da vi havde vores rengøringsprojekt i udbud, at vi følte os trygge ved, at I har den fornødne erfaring til at være partner på et venue som vores.”
“Fra dag et, gik I ind og tog det ansvar der skulle til og I var også vores rådgiver i hele opstartsforløbet. Der er intet negativt at sige om opstarten. Man skal lære et hus at kende og finde ud af hvilke faldgrupper der er, og der var I gode til at justere ind.”
”Vi overtog et hus som ikke var færdigt og de udfordringer der følger med det, der synes jeg I var meget pro-aktive og det er nævneværdigt hvordan I, i forbindelse med byggeriets overlevering, forsøgte at holde håndværkernes skidt væk. I tog det med ophøjet pande, selvom I skulle starte forfra igen og igen. De ord, jeg synes beskriver Partneren, er grundighed, pligtopfyldende og nære relationer.”
”Vi har den primære dialog med jeres Driftschef og det fungerer rigtigt godt. Hun er altid på og svarer prompte, når man har et spørgsmål og det er et kæmpe plus. Hun er ikke bleg for at sige, når noget skal justeres og vi lytter til hende. Kvaliteten i jeres arbejde fejler intet.”
MORTEN TOPP
Teknisk Chef, K.B. Hallen -
Hurtig reaktion, fleksibilitet og konkurrencedygtig pris“Projektet var en totalombygning af Københavns Universitet på Amager, hvor alt på nær råhusets bærende konstruktioner blev revet ned for genopførelse af nye tidsvarende løsninger og bygninger. Vi var kommet i en kompakt afslutningsfase op til aflevering og havde i den forbindelse brug for yderligere ressourcer til at sikre, at byggerengøringen kunne afvikles rettidigt. Partneren stillede med kort varsel med den fornødne mandskabsstyrke og bidrog med en professionel indsats til at få gjort de 36.000 kvadratmeter heri 800-900 kontorer klar til ibrugtagning.”
“Vi har tidligere arbejdet sammen med Partneren og har anvendt dem til sådan en opgavetype. De stillede med folkene, det rigtige udstyr og gik professionelt ind til opgaven – vinduer, aftørring af alle overflader, gulvvask, sanitetsrum, omklædningsrum osv. Hurtig reaktion, fleksibilitet og konkurrencedygtig pris.”
LARS BONDE
Bygningskonstruktør, byggeleder/projektleder,
Arkitema -
Godt humør, proaktiv og altid til at regne med“Stabilitet og pålidelighed er vigtigt for os, og der skal være rent hver dag. Der er ofte travlhed og arrangementer hos os, så det kræver, at rengøringen altid fungerer – også til trods for sygdom og ferie. Vi har arbejdet med Partneren i flere år og glade for samarbejdet. De holder aftalerne”.
“Derudover er de proaktive, følger selv med og kommer med forbedringsforslag. Fx foreslog vores faste driftsassistent, som vi er meget glade for, på eget initiativ at overtage rengøringen af ovnen, fordi den sviner ekstra meget. Det er initiativer, som hjælper os i hverdagen. Endelig dukker de som regel op med godt humør, og det betyder også noget.”
SUSANNE LAU OVESEN
Regnskabschef, Cafe Biografen -
Samarbejdende og altid lydhøre”Vi er meget specifikke omkring hvordan vi gerne vil have tingene, så det vi er mest glade for er servicelederen der kommer hver uge og følger op på alting. Det er uundværligt. Hun forstår vores ønsker og kan se ting, som jeg ikke ser.”
”Ud over den ugentlige rengøring, har vi daglig soignering og det fungerer rigtigt godt. Det har frigivet rigtigt mange hænder for os at der kommer en servicemedarbejder dagligt. Hun er imødekommende og sød overfor alle og så er hun altid lydhør.”
”Da vi valgte Partneren var det en blanding af, at I har nogle rigtige gode referencer og så var det forståelsen for vores behov. Der er aldrig nogen sure miner, I er altid imødekomne overfor de henvendelser vi har og for at løse de opgaver vi stiller. Sådan var det også i forbindelse med kontrakten, da vi skulle indgå den. Det er rigtigt vigtigt for os med et godt samarbejde og det fungerer bare.”
CAMILLA SHIPILLIS
Office manager, Compass Human Resources Group A/S -
Jeg kunne mærke en tillid ved det allerførste møde“Det kan være svært at finde et rengøringsselskab, man har tillid til, og som rent faktisk lever op til det, de siger, de kan. Da vi skiftede til Partneren kunne jeg mærke en tillid allerede ved det første møde med Heidi, og de har helt sikkert levet op til mine forventninger.
“Det har betydet meget, at den person, der skulle gøre rent, passede ind, og der vil jeg sige, at Partneren har været gode til at finde den rette person. Vi er rigtig glade for at have hende hos os, og selvom hun er ekstern, værdsætter vi hende på lige fod med vores egne medarbejdere.”
“Som kantineleder har jeg dagligt kontakt med hende, der gør rent hos os, og derudover kommer der en meget kompetent tilsynsførende forbi mindst hver 14. dag. Der kan godt være nogle småting af og til, men dem tager vi i opløbet, og så kommer vi videre. Vores daglige samarbejde fungerer bare rigtig fint.”
“Det kan være svært at finde et rengøringsselskab, man har tillid til, og som rent faktisk lever op til det, de siger, de kan. Da vi skiftede til Partneren kunne jeg mærke en tillid allerede ved det første møde med Heidi, og de har helt sikkert levet op til mine forventninger.”
“Det har betydet meget, at den person, der skulle gøre rent, passede ind, og der vil jeg sige, at Partneren har været gode til at finde den rette person. Vi er rigtig glade for at have hende hos os, og selvom hun er ekstern, værdsætter vi hende på lige fod med vores egne medarbejdere.”
“Som kantineleder har jeg dagligt kontakt med hende, der gør rent hos os, og derudover kommer der en meget kompetent tilsynsførende forbi mindst hver 14. dag. Der kan godt være nogle småting af og til, men dem tager vi i opløbet, og så kommer vi videre. Vores daglige samarbejde fungerer bare rigtig fint.”
JETTE POST
Kantineleder, Lactosan A/S -
Vi er meget tilfredse med Partneren – det fungerer bare“Vi har en klar forventning til vores rengøringspartner om, at tingene skal være i orden, og at aftalerne bliver overholdt – her skal være pænt og rent. Jeg bliver hver uge ringet op af rengøringsfirmaer, der gerne vil give tilbud på rengøringen, men jeg tror ikke, at jeg kan få den samme service som den, jeg får hos Partneren i dag.”
“I det daglige kan der sagtens dukke uforudsete ting op, hvor vi pludselig får brug for noget ekstra hjælp. Vi har fx bygget en del om, som har givet snavs rundt omkring i virksomheden, eller vi kan få brug for at finde nogle borde frem fra lageret, som trænger til en aftørring. Jeg ringer til Gitte, vores driftsleder hos Partneren, og så bliver det bare ordnet. De stiller med folkene med det samme.”
“Der er nogle følsomme områder i virksomheder, som kræver særlig opmærksomhed. Det gælder bl.a. direktionsgangen, hvor der løbende skal ryddes op efter møder, og man skal i køkkenet med tomme flasker, termokander og lign. Man skal være over det dagligt, og også her er vi meget tilfredse med Partneren – det fungerer bare.”
JONNA JEPSEN
Kantineleder, Naturgas Fyn -
Partneren er faktisk det bedste rengøringsfirma, jeg har haft“Det er vigtigt for vores gæster, at biografen er ren. De lægger mærke til, hvis der ligger lidt støv i stolene eller cola på gulvet. Derfor er det afgørende for mig, at rengøringen er 100 procent i orden. Og det er jeg sikker på med Partneren.”
” Jeg har været i branchen i 40 år, og Partneren er faktisk det bedste rengøringsfirma, jeg har haft. Derfor har jeg også holdt fast i dem siden 2005.”
“Noget af det, der kendetegner Partneren, er at de er meget fleksible. Hvis vi for eksempel har lavet en aftale om, at der skal gøres rent dér og dér, og de opdager noget spindelvæv et andet sted, så bliver det også lige taget med. Det sætter jeg stor pris på.”
“Partneren er virkelig gode til at overholde de aftaler, vi laver – også på lang sigt. Her spiller inspektørerne en stor rolle. De følger op og sørger for, at tingene altid er i orden.”
“Vi har en god dialog med Partneren. Hvis jeg har et problem, så slår jeg på tråden, vi taler sammen og næste dag er problemet løst. Det er meget tilfredsstillende.”
AAGE DEGN
Leder, Nordisk Film Biografer, Odense -
Partneren formår at leve op til vores høje standarder, hvilket viser sig i vores efterhånden lange samarbejde”Da vi tilbage i 2011 ville vælge ny serviceleverandør, var det enormt vigtigt for os, at det skulle være en professionel samarbejdspartner, med samme høje krav til personaleforhold, miljø og kvalitet som vi selv har. Valget faldt på Partneren som samarbejdspartner, idet vi så en stor mængde ansvarlighed, professionalisme og omsorg.”
”Det er yderst vigtigt for os, at personaleforholdene er i højsædet. Først og fremmest er lønforholdene og dermed overenskomst en selvfølge, men lige såvel at man prioriterer sine medarbejdere, ved at uddanne dem og vise omsorg. Partneren formår at fokusere på deres medarbejderes læring og velvære.”
”Vi forventer kvalitetsbaseret rengøring af høj standard og har derfor valgt DS-INSTA 800 standarden, da vi har mange medarbejdere samt gæster i huset, hver dag. Dertil følger en høj fleksibilitet da vi har brug for en samarbejdspartner der forstår at kunne træde til hurtigt, når vi har brug for det.”
”De er en samarbejdspartner fremfor en leverandør, hvilket har stor betydning for os. De har en størrelse der gør, at de kan agere professionelle, men samtidig nærværende – og det er vi glade for.”
ANETTE PERK
Intern Servicechef, PensionDanmark -
De er ubeskriveligt professionelle“Gør rent om natten i restauranten, foyeren og de øvrige fællesarealer. Det er vigtigt, vi kan have tillid til leverandøren, for de kommer her om natten, hvor vi ikke har noget personale på hotellet. Vi skal kunne regne med, at der er rent, når vi møder ind om morgenen. Vi er glade for samarbejdet. De gør arbejdet godt, har styr på tingene og de er ubeskriveligt professionelle.”
“Kommunikationen kører også godt. Vi har en bog her i receptionen, hvor vi løbende kan skrive kommentarer til rengøringen, og et par gange om ugen får vi besøg af en inspektør, der kigger ind i dagtimerne og følger op. Det er også bare at sende en e-mail, så kommer de med det samme.”
JULIE HEINEN
Direktør, Phoenix Copenhagen og 71 Nyhavn Hotel -
Vi valgte Partneren som samarbejdspartner til vores rengøring, fordi vi kunne mærke, at de var passionerede omkring deres forretning.“Det er rart, at vi kan have et tæt samarbejde og dialog med alle hos Partneren og alle er løsningsorienteret.”
”Når man vælger ny leverandør, spiller prisen naturligvis også ind, men når det er sagt, så er et af de vigtigste kriterier for mig, at vi har samme syn på kvaliteten af rengøringen. At, når vi mener her er rent, så mener vores rengøringspartner også, at her er rent – det skal ikke diskuteres.”
“Det kræver sin sag at gøre rent efter 16.000 mennesker og sikre, at arenaen er klar til næste aften. Det er et helt andet game end normal virksomheds-rengøring, og det kræver en helt særlig omstillingsparathed, som Partneren har udvist.”
“Jeg kan mærke, at Partneren har en vilje til at være med på holdet. De er passionerede og vil Arenaen ligeså meget, som vi selv vil – det er ikke blot et stykke arbejde, der skal overstås.”
ULRIK KREUTZFELDT
Operations manager, Royal Arena -
Partneren leverer rengøring og daglig ledelse, der kan ses og mærkes. Intet bliver overladt til tilfældighederne“Et meget tydeligt tegn på Partnerens ihærdighed og kvalitet er den daglige leder, som jeg ser herude flere gange om ugen. Hun er utrolig professionel og imødekommende, når hun kommer forbi og tjekker, at der er styr på det hele og følger op på eventuelle henvendelser og giver en hånd med, hvis der er brug for det. Det kan næsten komme til at lyde forkert, men jeg ser det som et kæmpe plus. Man ser jo ofte, at den tilsynsførende kun kommer forbi for at tjekke op på, om deres personale laver noget. Sådan er det bestemt ikke med hende her.”
“Det er en kæmpe stor fordel og lettelse for os at have fået Partneren som rengøringspartner. De har taget al administration fra mine skuldre og til dels også ansvaret, eftersom jeg har tillid til, at de løser opgaven tilfredsstillende. Før var det mig, der skulle tage mig af klager og input fra medarbejderne, og der har Partneren taget over. De er enormt selvkørende, og man behøver ikke gå med sin egen tjekliste – der er styr på det, og det kører bare.”
“Jeg ville klart anbefale Partneren til andre med det argument, at de følger alting til dørs – der er ikke noget, der bliver overladt til tilfældighederne. De virker som om, at de virkelig vil branchen, og det er ikke nødvendigvis givet. Der er stor forskel på kvaliteten af rengøringsarbejdet i branchen, og det er tydeligt, at Partneren har en stærk holdning til, at det skal være fuldstændig i top.”
TONNY LAURIDSEN
HR- og servicechef, Serviceforbundet
-
De holder, hvad de lover og reagerer hurtigt, når vi har brug det“Vores virksomhed er ikke anderledes end andre virksomheder, når det gælder rengøring. Her skal være 100 procent rent. Forretningen skal fremstå indbydende og præsentere produkterne bedst muligt. Samarbejdet med Partneren fungerer godt, og der bliver lyttet til os. Tidligere skulle vi selv kontrollere og følge op, men de holder, hvad de lover.”
“Et andet krav til leverandøren er fleksibilitet. De skal være her, når vi er her, for den daglige kontakt er vigtig. Rengøringen skal derfor tidligst gå, når vi møder ind, så vi lige har en chance for at tale sammen. Derudover skal de træde til, hvis der opstår et ekstra behov. Her reagerer Partneren hurtigt, hvis vi fx ringer med kort varsel og skal have pudset vinduer eller har brug for en ekstra rengøring efter et håndværker-besøg. De træder til med det samme.”
“Partneren var i øvrigt anderledes end andre rengøringsfirmaer, da vi i sin tid blev ringet op af en sælger og havde den første dialog. Det var et voksent menneske, der rent faktisk arbejdede hos Partneren og vidste, hvad han talte om. Normalt får man et salgsbrev eller bliver ringet op af et eksternt marketingfirma, men det her gav en god start på samarbejdet.”
HANS PEDER LANGE
Butikschef, Troelstrup A/S
Visma-koncernen er en af Skandinaviens førende leverandører af ERP-løsninger, outsourcing af løn- og økonomi samt forretningskritiske, kundetilpassede it-løsninger. Visma har været vores kunde siden 2013 og vi flyttede med fra deres gamle domicil i Lyngby til deres nye domicil i Carlsberg Byen i København i foråret 2021.
Læs hvad Nicoline Weih, CSR Manager hos Visma e-conomic, fortæller om hendes oplevelse at vores præsentation af Partnerens Klimadashboard, som vi ser som en vigtig del af vores rådgivning og samarbejde omkring bæredygtighed, miljø og klima.
”Vi kigger mere og mere ind i, at de leverandører vi vælger, skal kunne levere klimadata, og vi vil have en tryghed i, at dem vi handler med, har styr på deres leverandørkæde, deres produkter og deres processer; altså alt indenfor ESG. Det kan jeg høre, at I har styr på. Jeres Klimadashboard går skridtet videre, fordi det er jo mere end et dashboard; I har regnet på jeres klimatal og I har endda regnet dem om til noget, man kan forstå, og samtidig skabes der mulighed for dialog. Den åbne dialog er værdifuld for os, fordi vi har brug for transparens og sparring med vores leverandører, så vi alle kommer i den rigtige retning med det bæredygtige område. Dette giver jeres Klimadashboard, og vi har sammen kigget på forskellige idéer og hvilke overvejelser, der giver mening for os. Vi er sammen om at udvikle os bæredygtigt.”