FORBRUGSARTIKLER

SALG og opfyldning af FORBRUGSARTIKLER

Vi kan rådgive jer om og levere forbrugsartikler og dispenserløsninger, der passer til jeres behov, samt sørge for opfyldning, så I aldrig løber tør

Det er irriterende at løbe tør for håndsæbe, køkkenrulle, toiletpapir og andre forbrugsartikler, som vi bruger hver dag. Partneren kan stå for indkøb, levering og opsætning samt sparring omkring valget af de rigtige produkter til jeres behov. Desuden kan vi stå for observation og opfyldning af beholdningen. På den måde løber I aldrig mere tør, og I kan bruge jeres tid, på det I er bedst til.


baderumsinventar og DISPENSERLØSNINGER

Flotte og funktionelle dispenserløsninger til køkken og toilet faciliteter

Black Santino – udarbejdet af genbrugsplast

Hvis du vil handle med størst mulig omtanke for miljøet, kan vi tilbyde bæredygtige dispensere fra Black Santino, der er produceret i en cirkulær løsning. Dispenserne er fremstillet af en ABS plast granulat der stammer fra plastkorn fra tidligere dispensere. Et nytænkende koncept hvor gamle dispensere får nyt liv i en ny og mere miljørigtig version. En langsigtet og global økonomisk løsning, hvor bæredygtighed og stilet design går hånd i hånd. Sammen med dispenserne kan anvendes papir, bygget efter samme princip, hvor råvaren kommer lokalt fra genbrugsfiber uden skadelige kemikalier, hvilke gør det helt CO2 neutralt.


HÅNDSÆBER & PLEJE PRODUKTER

Byd dine medarbejdere velvære og lækre produkter

Sørg for daglig velvære, pleje til hænderne og skønne dufte på din arbejdsplads. Partneren kan tilbyde 3 lækre produktserier, der alle er produceret i Danmark og fremstillet af nærende ingredienser. Alle serier byder på flydende håndsæber samt hånddesinfektion. Enkelte serier tilbyder også opvaskemiddel samt flot tilbehør til opvasken, skønne duftfriskere og lækre håndcremer. Lad os stå for indkøb, levering og opsætning samt observation af beholdning.

OLI’s

bade-
anstalten

Meraki


Affaldsstationer

FLOTTE OG FUNKTIONELLE AFFALDSSTATIONER til korrekt affaldssortering

Partneren kan tilbyde elegante, funktionelle og fleksible affaldsstationer fra to førende firmaer på området. Vi kan vejlede jer og hjælpe med sammensætningen, planlægningen og indkøb. Med gode affaldsløsninger, kan  I gøre det nemmere for jeres medarbejdere at sortere korrekt, således at I som virksomhed overholder de gældende regler på affaldsområdet.

Læs mere om hvordan vi kan hjælpe jer med jeres affaldshåndtering ved at klikke på følgende link. 


  • Ulrik Kreutzfeld
    OPERATIONS MANAGER, ROYAL ARENA

    “Det kræver sin sag at gøre rent efter 16.000 mennesker og sikre, at arenaen er klar til næste aften. Det er et helt andet game end normal virksomhedsrengøring, og det kræver en helt særlig omstillingsparathed, som Partneren har udvist.”

    ”De er passionerede og vil Arenaen ligeså meget, som vi selv vil – det er ikke blot et stykke arbejde, der skal overstås.”

  • Camilla Harder Andersen
    HEAD OF FACILITY, VISMA

    “I et stort nybyggeri som dette, hvor opgaven er ny for alle, har det været særligt trygt for os at have Partneren med – ikke blot som leverandør, men også som sparringspartner.”

    “Vi er i dag særdeles tilfredse med den faglighed og entusiasme, hvorpå både opgaver og udfordringer løses – hele vejen rundt.”

  • Anette Perk
    INTERN SERVICECHEF, PENSIONDANMARK

    “Det er yderst vigtigt for os, at personaleforholdene er i højsædet. Først og fremmest er lønforholdene og dermed overenskomst en selvfølge, men lige såvel at man prioriterer sine medarbejdere, ved at uddanne dem og vise omsorg. Partneren formår at fokusere på deres medarbejderes læring og velvære.”

    “De er en samarbejdspartner fremfor en leverandør, hvilket har stor betydning for os. De har en størrelse der gør, at de kan agere professionelle, men samtidig nærværende – og det er vi glade for.”

  • Bjørn Lawaetz
    BYGNINGSCHEF, TEC

    “Det er først og fremmest dialogen, som vi er særligt glade for ved samarbejdet. Partneren er både engagerede og meget løsningsorienterede. ”

    “Da vi skulle nedlukke i forbindelse med Covid-19, var Partneren meget proaktive. Vi blev vi enige om at omfordele ressourcerne. Det udmøntede sig i en liste, som vi udarbejdede sammen. Da listen var ved at være udtømt, kontaktede Catja mig og bød ind med nye løsningsforslag. Det var enormt tillidsvækkende, at hun tog teten.”

  • Morten Topp
    TEKNISK CHEF, K.B. HALLEN

    “Fra dag et, gik I ind og tog det ansvar der skulle til og I var også vores rådgiver i hele opstartsforløbet.”

    “De ord, jeg synes beskriver Partneren, er grundighed, pligtopfyldende og nære relationer. Kvaliteten i jeres arbejde fejler intet.”

  • Jonna Jepsen
    KANTINELEDER, NATURE ENERGY

    “Vi er meget tilfredse med Partneren– det fungerer bare.”

    “I det daglige kan der sagtens dukke uforudsete ting op, hvor vi pludselig får brug for noget ekstra hjælp. Vi har fx bygget en del om, som har givet snavs rundt omkring i virksomheden, eller vi kan få brug for at finde nogle borde frem fra lageret, som trænger til en aftørring. Jeg ringer til vores driftsleder hos Partneren, og så bliver det bare ordnet. De stiller med folkene med det samme.”

  • Tonny Lauridsen
    HR- OG SERVICECHEF, SERVICEFORBUNDET

    “Det er en kæmpe stor fordel og lettelse for os at have fået Partneren som rengøringspartner. De har taget al administration fra mine skuldre og til dels også ansvaret, eftersom jeg har tillid til, at de løser opgaven tilfredsstillende – der er styr på det, og det kører bare.”

    “Partneren har en stærk holdning til, at det skal være fuldstændig i top.”