--->

IT-
Rens

Det er vigtigt at holde en god hygiejne på arbejdspladsen, og det kan man gøre,
bl.a. ved at aftørre og desinficere de kritiske områder med hyppig håndkontakt.
På den måde kan man bryde eventuelle smitteveje

+ Læs mere

detail & institution

Rene og pæne kontorfaciliteter giver et godt arbejdsmiljø og et sundt indeklima. Vores
medarbejdere har solid erfaring med kontor- og produktionsrengøring både hos små
og store virksomheder.

+ Læs mere

GULVOPGAVER

Vi tilbyder gulvbehandling enten i et fast abonnement eller efter behov.
Vedligeholdelsesopgaver i fast abonnement har dog den fordel, at gulvet
vedligeholdes rettidigt og præcist.

+ Læs mere

Hoteller

Vi har flere års erfaring med rengøring inden for både hoteller og konferencer
og kan levere den høje standard, som får jeres lokaler til at fremstå
professionelle og indbydende.

+ Læs mere

VINDUESPOLERING

Vi har en hel afdeling med faglærte vinduespudsere, der har mange års erfaring i bagagen.
Vi pudser vinduer i alle højder og sørger for stiger, lifte og rapelle-udstyr i nødvendigt
omfang – eksempelvis til ovenlysvinduer.

+ Læs mere

KONTOR- &
PRODUKTIONSRENGØRING

Rene og pæne kontorfaciliteter giver et godt arbejdsmiljø og et sundt indeklima. Vores
medarbejdere har solid erfaring med kontor- og produktionsrengøring både hos små
og store virksomheder.

+ Læs mere

OPVASK

Vi har et stærkt team af professionelle og effektive opvaskere, som sørger for,
at service, glas og bestik er rengjort. De giver en hånd med, hvor der er
behov for det, og kan også udføre løbende rengøring af lager, køkken og personalefaciliteter.

+ Læs mere

Sundhed &
INSTA800

Som det eneste rengøringsselskab i Danmark er vi certificeret efter DS/INSTA800:2018.
Vi har stor erfaring med INSTA800 standarden, inden for forskellige brancher og
bygninger.

+ Læs mere

Forbrugsartikler

Det er irriterende at løbe tør for håndsæbe, køkkenrulle, toiletpapir og de andre
forbrugsartikler, vi bruger hver dag. Vi kan stå for indkøb og levering, opsætning,
observation af beholdning og sparring om valget af de rigtige produkter til
virksomhedens behov. Så løber I aldrig tør og behøver ikke at bruge tid på det.

+ Læs mere

HÅNDVÆRKER-
RENGØRING

Hvis du har haft håndværkere i virksomheden, så kræver det som regel
en ekstra rengøring at fjerne sporene fra renoveringer og byggeprojekter.

+ Læs mere

Specialopgaver

Vores medarbejdere er specielt uddannede til at håndtere kemi og desinfektionsmidler,
som anvendes inden for rengøring af fødevarevirksomheder. Alle på teamet har et
kursus i hygiejne. Ligeledes er vores medarbejdere meget kompetente til udførelse af
arbejdet med lavtryksanlæg, større gulvvaskemaskiner, vandstøvsugere og andet
udstyr til eksempelvis foodservice-rengøring.

+ Læs mere

Samarbejde & kvalitet 2018-11-12T13:08:15+00:00

Et godt samarbejde er
forudsætningen for kvalitet

Vi arbejder med en fastlagt plan for opstart af nye kunder, hvor vi systematisk gennemgår alle detaljerne i det kommende samarbejde. Det er især afgørende med en grundig dialog om forventninger til rengøringen og kvaliteten, så vi kan sammensætte en god løsning fra starten.

Vi investerer i dialogen
Vores erfaring viser, at vi kan komme mange problemer i forkøbet ved have en god og tæt kommunikation med vores kunder. Derfor benytter vi et CRM-system, der er udviklet til branchen, og som i dag er platformen for den daglige dialog mellem kunden og Partneren. Alle medarbejdere kan tilgå systemet, uanset hvor de befinder sig. Systemet binder på den måde vores drift, salg og administration sammen i ét integreret system.

En samarbejdsorienteret kvalitetsmodel
Det er vigtigt, at alle aftaler bliver overholdt. Vi har gennem årene opbygget en effektiv model, der sikrer, at vi lever op til de aftaler, vi har indgået. Også når hverdagen kører, og der er travlt.

Evaluering og opfølgning
Som et vigtigt led i kvalitetssikringen udarbejder vi hver måned en kvalitetsrapport. Den skal sikre, at rengøringen på de forskellige områder altid er udført tilfredsstillende i henhold til aftalen, og både kunden og Partnerens serviceledere kvitterer rapporten.

Professionelle og engagerede servicemedarbejdere
Ingen kæde er stærkere end det svageste led, og vi uddanner altid vores servicemedarbejdere, så de har de nødvendige kvalifikationer til at løfte opgaverne. Alle vores medarbejdere har desuden underskrevet et ansættelsesbrev og en erklæring om tavshedspligt. Vi har kun ansatte med en ren straffeattest.

SÅDAN MÅLER VI KUNDETILFREDSHEDEN

Det er vores mål at have høj kundetilfredshed, og vi bruger mange ressourcer på at få det. Til formålet bruger vi et anerkendt værktøj til måling af loyalitet og tilfredshed. Vi bruger NPS, som er kort for Net Promoter Score, til at sende ét enkelt spørgsmål ud til vores kunder. Spørgsmålet er ganske enkelt, i hvilken grad man vil anbefale Partneren til andre, på en skala fra 1-10. Resultaterne anvender vi i strategien og planlægningen af vores arbejde og samarbejdet med kunden. Vi er meget stolte af at have en høj NPS score, i en branche hvor scoren ellers ligger meget lavt.

KVALITETEN BETYDER ALT

Rengøringen, servicen og arbejdsgangene er bygget op omkring ét klart mål – at sikre en høj og ensartet kvalitet i alt, hvad vi gør.

Kvaliteten i den daglige rengøring
Allerede i tilbudsfasen spørger vi meget detaljeret ind til forventninger, ønsker og krav. Det bruger vi i planlægningen og i valg af de medarbejdere, der skal løfte opgaverne. På det grundlag udarbejder vi en detaljeret plan for, hvordan rengøringen skal foregå, så den bliver mest effektiv i forhold til de daglige rutiner og de periodiske opgaver. I begyndelsen vil servicelederen fra Partneren være med på pladsen for at give hver enkelt medarbejder instruktion i rengøringen.

En nærværende serviceleder
Servicelederen kommer på besøg en gang om ugen for at sikre, at alting er i orden. Ønsker kunden at foretage ændringer, sørger servicelederen for, at de bliver implementeret med det samme.

Akkreditering af din virksomhed
Sygehuse, tand- og lægepraksis samt visse andre typer af offentlige bygninger kræver en akkrediteringsproces, før man kan bruge bygningerne til de givne formål. Det kan Partneren stå for.

Rengøring efter INSTA 800 standarden
Som det eneste selskab i Danmark er vi virksomhedscertificerede i overensstemmelse med DS/INSTA 800 standarden som tidligere hed 2011, men overgik som de første i branchen til 2018 standarden, lige da den kom ud. Den nordiske rengøringsstandard INSTA 800 giver redskaber til at tilrettelægge, udføre og kontrollere rengøring ud fra en resultatorienteret tilgang. Når man bruger INSTA 800 som aftalegrundlag, skal rengøringsmedarbejderen ikke følge et fast skema for hvad og hvor, der skal gøres rent den pågældende dag. Alle procedurer bliver løbende auditeret internt såvel som eksternt af Dansk Standard. I sundhedssektoren arbejder vi med “hygiejnestandarden” – skærpede krav til DS/INSTA 800 DS 2451-10, “Styring af infektionshygiejne”.

En seriøs samarbejdspartner

Servicenormen
Som medlem af DI og SBA indgår vi i Servicenormen og er godkendt under den. Servicenormen er servicebranchens kvalitetsstempling for, at man som virksomhed har ordnede forhold. Dansk Standard auditerer os på dokumentation, arbejdsgange, lovpligtige forhold, socialt ansvar og meget mere.

Servicenormen handler om kvalitet og etik. Alle medlemmer af SBA forpligter sig til at overholde en række krav, som er kundens garanti for, at tingene bliver gjort ordentligt. Servicenormen er en lang række etiske og praktiske krav. Blandt andet kræves der, at alle ansatte løbende bliver uddannet og behandles med respekt og efter loven. Desuden kræves det, at der tages hensyn til miljø og arbejdsmiljø, og at virksomheden har en mangfoldig og rummelig arbejdsplads, samt at underleverandører lever op til samme krav.

Vælger du en leverandør, der lever op til Servicenormen, vælger du samtidig en, som leverer kvalitet og garanti for rene linjer. Se eventuelt Servicenormens folder her.

DI/SBA har udarbejdet en kampagne for at fremhæve Servicenormen og de seriøse serviceleverandører i Danmark. Se kampagnevideoen til højre. Vil du vide mere om Servicenormen og seriøs service, kan du besøge www.seriøsservice.dk.