VORES KERNEYDELSE – ERHVERVSRENGØRING

Erhvervsrengøring i både aften- og dagtimerne

Erhvervsrengøring og rengøring på kontorer er en kerneydelse hos os, og vi har mange års erfaring inden for området. Vi tilbyder vores rengøring til erhverv i både København og Odense samt andre omkringliggende områder, hvor vi både udfører rengøring i aften- og dagtimerne alt afhængigt af dine individuelle ønsker og behov.

Kontorrengøring er nødvendigt i enhver virksomhed, og der medfølger flere fordele ved at få et erfarent rengøringsteam til at påtage sig dette ansvar. Hos Partneren foretager vi kontorrengøring dagligt, og vi har derfor de nødvendige kompetencer, der kræves, når vi snakker om erhvervsrengøring i højeste kvalitet.

SERVICENORMEN

Vi har ordnede forhold

Som medlem af DI og SBA indgår vi i Servicenormen og er godkendt under den. Servicenormen er servicebranchens kvalitetsstempling for, at man som virksomhed har ordnede forhold. Det vil sige at vi har forpligtet os til at overholde en række etiske og praktiske krav, som er din garanti for, at tingene bliver gjort ordentligt.

CO2 BEREGNER

Databaseret klimavenlig rengøring

Er du interesseret i hvordan I kan træffe grønnere valg når det gælder jeres rengøringsløsning uden at gå på kompromi med kvaliteten? Arbejder I på at reducere jeres samlede CO2 udledning? Med vores unikke CO2 beregner kan vi understøtte jeres grønne firmapoltik og levere databaseret klimavenlige rengøringsløsninger.

FORBRUGSARTIKLER

Salg og opfyldning af forbrugsartikler

Det er irriterende at løbe tør for håndsæbe, køkkenrulle, toiletpapir og andre forbrugsartikler, som vi bruger hver dag. Vi kan stå for indkøb og levering, opsætning, observation af beholdning , samt sparring omkring valget af de rigtige produkter, til virksomhedens behov.

Lad os guide dig…

TIL NEM MPLEMENTERING AF AFFALDSSTATIONER

Partneren tilbyder rådgivning og salg af affaldsløsninger, så I kan være klar inden Affaldsbekendgørelsen træder i kraft i udgangen af 2022.

Vi har lavet en interaktiv guide, der i 5 trin gør dig klogere på hvordan affaldsstationer kan se ud og implementeres hos jer.

Kontakt Jesper Lenskjold på telefon 2724 0017 eller via email jl@partneren.dk for at få tilsendt guiden.


Godt arbejdsmiljø og et sundere indeklima

Rene kontorfaciliteter giver ikke kun glæde og et godt arbejdsmiljø, men bidrager også til et sundere indeklima. Vi ved, hvor vi skal komme med kluden, og hvor stor en grundighed det kræver at holde et kontormiljø rent og pænt. Samtidig er vi yderst servicemindede og bevidste om vores tilstedeværelse, så vi forstyrrer arbejdsgangen mindst muligt, hvis rengøringen finder sted samme tid, som medarbejderne er på arbejde.

Fra et godt arbejdsmiljø til et bedre miljø

Hos Partneren går vi ind for et renere miljø, og vi tilbyder derfor erhvervsrengøring med miljøskånende produkter og artikler. Kemikaliefrie artikler bidrager ikke blot til et sundere miljø, men mindsker også risikoen for allergiske reaktioner og derved sygdom blandt medarbejderne.

Vi opfylder dine ønsker og behov

Vi udarbejder et tilbud med en skræddersyet pris til din virksomhed efter en gennemgang af dine lokaler, samt en samtale hvor du fortæller, hvad du ønsker, at vi skal gøre for netop din virksomhed. Vi udarbejder i fællesskab en tjekliste med de områder, du ønsker berørt. Tjeklisten vil blive benyttet, hver gang en medarbejder udfører et stykke arbejde for din virksomhed, så vi er sikre på, at de ønskede opgaver bliver udført som ønsket.​

Derudover taler alle vores ansatte dansk, og de kan svare på eventuelle spørgsmål, hvis der skulle dukke nogle op, mens vi er i gang med rengøringen. 

Kontakt os og få beregnet en pris på erhvervsrengøring

Du er velkommen til at tage kontakt til os for at få udarbejdet et uforpligtende tilbud på en fast rengøringsaftale. Vi udfører professionel erhvervsrengøring til fordelagtige priser.

  • Ulrik Kreutzfeld
    OPERATIONS MANAGER, ROYAL ARENA

    “Det kræver sin sag at gøre rent efter 16.000 mennesker og sikre, at arenaen er klar til næste aften. Det er et helt andet game end normal virksomhedsrengøring, og det kræver en helt særlig omstillingsparathed, som Partneren har udvist.”

    ”De er passionerede og vil Arenaen ligeså meget, som vi selv vil – det er ikke blot et stykke arbejde, der skal overstås.”

  • Camilla Harder Andersen
    HEAD OF FACILITY, VISMA

    “I et stort nybyggeri som dette, hvor opgaven er ny for alle, har det været særligt trygt for os at have Partneren med – ikke blot som leverandør, men også som sparringspartner.”

    “Vi er i dag særdeles tilfredse med den faglighed og entusiasme, hvorpå både opgaver og udfordringer løses – hele vejen rundt.”

  • Anette Perk
    INTERN SERVICECHEF, PENSIONDANMARK

    “Det er yderst vigtigt for os, at personaleforholdene er i højsædet. Først og fremmest er lønforholdene og dermed overenskomst en selvfølge, men lige såvel at man prioriterer sine medarbejdere, ved at uddanne dem og vise omsorg. Partneren formår at fokusere på deres medarbejderes læring og velvære.”

    “De er en samarbejdspartner fremfor en leverandør, hvilket har stor betydning for os. De har en størrelse der gør, at de kan agere professionelle, men samtidig nærværende – og det er vi glade for.”

  • Bjørn Lawaetz
    BYGNINGSCHEF, TEC

    “Det er først og fremmest dialogen, som vi er særligt glade for ved samarbejdet. Partneren er både engagerede og meget løsningsorienterede. ”

    “Da vi skulle nedlukke i forbindelse med Covid-19, var Partneren meget proaktive. Vi blev vi enige om at omfordele ressourcerne. Det udmøntede sig i en liste, som vi udarbejdede sammen. Da listen var ved at være udtømt, kontaktede Catja mig og bød ind med nye løsningsforslag. Det var enormt tillidsvækkende, at hun tog teten.”

  • Morten Topp
    TEKNISK CHEF, K.B. HALLEN

    “Fra dag et, gik I ind og tog det ansvar der skulle til og I var også vores rådgiver i hele opstartsforløbet.”

    “De ord, jeg synes beskriver Partneren, er grundighed, pligtopfyldende og nære relationer. Kvaliteten i jeres arbejde fejler intet.”

  • Jonna Jepsen
    KANTINELEDER, NATURE ENERGY

    “Vi er meget tilfredse med Partneren– det fungerer bare.”

    “I det daglige kan der sagtens dukke uforudsete ting op, hvor vi pludselig får brug for noget ekstra hjælp. Vi har fx bygget en del om, som har givet snavs rundt omkring i virksomheden, eller vi kan få brug for at finde nogle borde frem fra lageret, som trænger til en aftørring. Jeg ringer til vores driftsleder hos Partneren, og så bliver det bare ordnet. De stiller med folkene med det samme.”

  • Tonny Lauridsen
    HR- OG SERVICECHEF, SERVICEFORBUNDET

    “Det er en kæmpe stor fordel og lettelse for os at have fået Partneren som rengøringspartner. De har taget al administration fra mine skuldre og til dels også ansvaret, eftersom jeg har tillid til, at de løser opgaven tilfredsstillende – der er styr på det, og det kører bare.”

    “Partneren har en stærk holdning til, at det skal være fuldstændig i top.”