Skip to main content
OM OS

FAGLIG STOLTHED HELE VEJEN RUNDT

Partneren A/S er en familieejet virksomhed, grundlagt i 2001. Vi er en visionær og ansvarlig virksomhed hvor bæredygtighed og miljøhensyn spiller en gennemgående rolle. Vi beskæftiger mere end 400 medarbejdere og løser opgaver i hele landet, for store såvel som mindre virksomheder, i mange slags brancher. Vi sætter faglig stolthed, ordentlighed og professionalisme højt.

En professionel samarbejdspartner

Partneren leverer Svanemærket rengøringsydelser og et bredt udvalg af services til erhvervskunder i den private og offentlige sektor. Vi er stolte af vores fag og går ind i alle opgaver med en professionel tilgang. Vi tager ansvar for miljøet og klimaet, og vi er ikke bange for at udforske ny teknologi og nye metoder for at forbedre arbejdsgangene, samarbejdet og arbejdsvilkårene.

Et stort udvalg af services

Vores kernekompetence er erhvervsrengøring hen over alle slags brancher for både små og store kunder. Som naturlig forlængelse heraf yder vi også mange andre services. Disse services kan spænde bredt fra vinduespolering og opvaskeservice til enkelte ad hoc-services så som IT-rens, pleje og vedligeholdelse af gulve, salg af forbrugsartikler og affaldssystemer eller diverse specialopgaver der vedligeholder eller får jeres lokaler til at fremstå rene og smukke.

Vi tager ansvar

Vi sætter en ære i at tage ansvar for såvel vores medarbejdere som samfundet og miljøet. Derfor er vi i overenskomst med DI/SBA og 3F samt godkendt af DI’s Servicenormen. Vores rengøringsservice lever op til Svanemærkets strenge krav og derudover har vi tilsluttet os UN Global Compact og har forpligtet os til SBTi.

Høj kvalitet og faglig stolthed

Vores fornemmeste opgave er at levere rengøringsydelser af høj kvalitet til konkurrencedygtige priser, og derfor har vi en høj kundetilfredshed. Fem Gazelle-priser over en årrække vidner om en stærk organisation med fornuftig økonomi og god vækst.

En fleksibel organisation

Vi er en sund organisation, hvor fleksibilitet er nøgleordet. Tæt internt samarbejde og god kommunikation, gør os i stand til at agere hurtigt.

En nærværende partner

En af vores kerneværdier er at være nærværende. Vores ledelse er aldrig langt fra telefonen og alle kunder får tilknyttet en fast serviceleder, der sikrer at alt kører efter planen og at ændringer kan implementeres ubesværet. Med andre ord vi er altid nemme at få fat på og kan reagere hurtigt på kundehenvendelser og rette fejl – skulle de opstå.

DI’s Medlemsportræt

DI Service har lavet et fint medlemsportræt af Partneren, hvori de spørger vores administerende direktør Catja Winther ind til vores arbejde med grøn omstilling og partnerskaber. Læs hele DI’s portræt her, og bliv blandt andet klogere på hvorfor og hvordan vi arbejder med bæredygtighed og grøn omstilling.

LÆS MEDLEMSPORTRÆTTET HER →

Hos Partneren er kvaliteten et pejlemærke, i alt hvad vi gør. Dette gælder ikke kun servicen til vores kunder, men i lige så høj grad vores medarbejders arbejdsliv.

Mission

Partneren leverer hver dag service af høj kvalitet hvor fleksibilitet, nærvær og personlighed er i fokus under gode og trygge rammer samt ordnede forhold.

Vision

Partneren vil være den kvalitetsbevidste og ansvarsfulde samarbejdspartner inden for service og rengøring samt den fortrukne arbejdsplads for medarbejderne.

Værdier

Værdierne er grundstenene i vores kultur, og vi bestræber os på at følge dem i alt, hvad vi gør – fra de store strategiske beslutninger til den daglige drift. Vi har udvalgt værdierne gennem en grundig proces, hvor alle i virksomhederne har bidraget.

VORES 5 VÆRDIER

NÆRVÆRENDE

Partneren som en nærværende serviceleverandør, skal være fundamentet for samarbejdet mellem os og vores kunder. Vi brænder for det vi laver hver dag, og sætter derfor en ære i at levere en høj kvalitet og service. Det er vigtigt for os, at vi i hverdagen giver os tid til at lytte til kunder og medarbejdernes behov. Derfor vil vi ikke kun agere eller betragtes som en leverandør men som en samarbejdspartner.

ANSVARSBEVIDST

Vi leverer hver dag en service hvor mennesket er i fokus. Derfor er det vigtigt for os, at vi skaber de bedste og tryggeste rammer for vores medarbejdere.

Det gør vi først og fremmest ved at have ordnede forhold, hvor alle er aflønnede efter overenskomsten samt har alle de nødvendige tilladelser. Dernæst motiverer samt uddanner vi løbende vores medarbejdere.

INNOVATIV TÆNKNING TIL HANDLING

At være anderledes og nyskabende i servicebranchen kræver mod. Modet ligger ikke kun i at være innovativ men også i at føre det ud i livet.

Derfor udfordrer vi hele tiden vores medarbejdere til at træde ud af deres trygge rammer både iht. rengøringsmetoder, men også over for vores kunder samt den service vi leverer hver dag.

FLEKSIBILITET

Det er vigtigt for Partneren, at der hersker en fleksibilitet i samarbejdet mellem os og vores kunder. Fleksibilitet betyder for os ikke alene, at vi rykker ud med kort varsel, hvis vores kunder har brug for det, men også i den daglige service vi leverer.

Når vi indgår et samarbejde, er tingene ofte sat i faste rammer fra starten, men vi oplever det er yderst befordrende, at der hersker en smidighed henover tid.

FRIHED UNDER ANSVAR

Frihed under ansvar handler om at uddelegere arbejdet i trygge og tillidsfulde rammer. Rammerne skal udleves i hele organisationen – fra toppen og ned.

Alle medarbejdere har et stort ansvar for den kvalitet de leverer hver dag, derfor er det også befordrende, at de får lov til at føle et ansvar for det. I sidste ende er det vigtigt for os, at alle har en stolthed i det de laver.

  • Dennis Rosenberg
    CONTRACT AND FINANCIAL MANAGER, CBS

    “Opstarten blev taget super seriøst. Der blev sat tilstrækkelig bemanding ind og ekstra ressourcer. Der var hjælp fra både back office, planlæggere og andre serviceledere, så tingene blev gået godt igennem og leverandørerne I benytter jer af, blev også bragt på banen. Det var meget positivt, at I vælger at bruge alle de særlige kompetencer, der er i jeres netværk. Det gav en tryghed og det gav en fornemmelse af, at det blev taget seriøst samt at leverancen og kvalitet er meget vigtig for jer.”

  • Ulrik Kreutzfeld
    OPERATIONS MANAGER, ROYAL ARENA

    “Det kræver sin sag at gøre rent efter 16.000 mennesker og sikre, at arenaen er klar til næste aften. Det er et helt andet game end normal virksomhedsrengøring, og det kræver en helt særlig omstillingsparathed, som Partneren har udvist.”

    ”De er passionerede og vil Arenaen ligeså meget, som vi selv vil – det er ikke blot et stykke arbejde, der skal overstås.”

  • Camilla Harder Andersen
    HEAD OF FACILITY, VISMA

    “I et stort nybyggeri som dette, hvor opgaven er ny for alle, har det været særligt trygt for os at have Partneren med – ikke blot som leverandør, men også som sparringspartner.”

    “Vi er i dag særdeles tilfredse med den faglighed og entusiasme, hvorpå både opgaver og udfordringer løses – hele vejen rundt.”

  • Anette Perk
    INTERN SERVICECHEF, PENSIONDANMARK

    “Det er yderst vigtigt for os, at personaleforholdene er i højsædet. Først og fremmest er lønforholdene og dermed overenskomst en selvfølge, men lige såvel at man prioriterer sine medarbejdere, ved at uddanne dem og vise omsorg. Partneren formår at fokusere på deres medarbejderes læring og velvære.”

    “De er en samarbejdspartner fremfor en leverandør, hvilket har stor betydning for os. De har en størrelse der gør, at de kan agere professionelle, men samtidig nærværende – og det er vi glade for.”

  • Bjørn Lawaetz
    BYGNINGSCHEF, TEC

    “Det er først og fremmest dialogen, som vi er særligt glade for ved samarbejdet. Partneren er både engagerede og meget løsningsorienterede.”

    “Da vi skulle nedlukke i forbindelse med Covid-19, var Partneren meget proaktive. Vi blev vi enige om at omfordele ressourcerne. Det udmøntede sig i en liste, som vi udarbejdede sammen. Da listen var ved at være udtømt, kontaktede Catja mig og bød ind med nye løsningsforslag. Det var enormt tillidsvækkende, at hun tog teten.”

  • Morten Topp
    TEKNISK CHEF, K.B. HALLEN

    “Fra dag et, gik I ind og tog det ansvar der skulle til og I var også vores rådgiver i hele opstartsforløbet.”

    “De ord, jeg synes beskriver Partneren, er grundighed, pligtopfyldende og nære relationer. Kvaliteten i jeres arbejde fejler intet.”

  • Jonna Jepsen
    KANTINELEDER, NATURE ENERGY

    “Vi er meget tilfredse med Partneren– det fungerer bare.”

    “I det daglige kan der sagtens dukke uforudsete ting op, hvor vi pludselig får brug for noget ekstra hjælp. Vi har fx bygget en del om, som har givet snavs rundt omkring i virksomheden, eller vi kan få brug for at finde nogle borde frem fra lageret, som trænger til en aftørring. Jeg ringer til vores driftsleder hos Partneren, og så bliver det bare ordnet. De stiller med folkene med det samme.”

  • Tonny Lauridsen
    HR- OG SERVICECHEF, SERVICEFORBUNDET

    “Det er en kæmpe stor fordel og lettelse for os at have fået Partneren som rengøringspartner. De har taget al administration fra mine skuldre og til dels også ansvaret, eftersom jeg har tillid til, at de løser opgaven tilfredsstillende – der er styr på det, og det kører bare.”

    “Partneren har en stærk holdning til, at det skal være fuldstændig i top.”