--->

IT-
Rens

Det er vigtigt at holde en god hygiejne på arbejdspladsen, og det kan man gøre,
bl.a. ved at aftørre og desinficere de kritiske områder med hyppig håndkontakt.
På den måde kan man bryde eventuelle smitteveje

+ Læs mere

detail & institution

Rene og pæne kontorfaciliteter giver et godt arbejdsmiljø og et sundt indeklima. Vores
medarbejdere har solid erfaring med kontor- og produktionsrengøring både hos små
og store virksomheder.

+ Læs mere

GULVOPGAVER

Vi tilbyder gulvbehandling enten i et fast abonnement eller efter behov.
Vedligeholdelsesopgaver i fast abonnement har dog den fordel, at gulvet
vedligeholdes rettidigt og præcist.

+ Læs mere

Hoteller

Vi har flere års erfaring med rengøring inden for både hoteller og konferencer
og kan levere den høje standard, som får jeres lokaler til at fremstå
professionelle og indbydende.

+ Læs mere

VINDUESPOLERING

Vi har en hel afdeling med faglærte vinduespudsere, der har mange års erfaring i bagagen.
Vi pudser vinduer i alle højder og sørger for stiger, lifte og rapelle-udstyr i nødvendigt
omfang – eksempelvis til ovenlysvinduer.

+ Læs mere

KONTOR- &
PRODUKTIONSRENGØRING

Rene og pæne kontorfaciliteter giver et godt arbejdsmiljø og et sundt indeklima. Vores
medarbejdere har solid erfaring med kontor- og produktionsrengøring både hos små
og store virksomheder.

+ Læs mere

OPVASK

Vi har et stærkt team af professionelle og effektive opvaskere, som sørger for,
at service, glas og bestik er rengjort. De giver en hånd med, hvor der er
behov for det, og kan også udføre løbende rengøring af lager, køkken og personalefaciliteter.

+ Læs mere

Sundhed &
INSTA800

Som det eneste rengøringsselskab i Danmark er vi certificeret efter DS/INSTA800:2018.
Vi har stor erfaring med INSTA800 standarden, inden for forskellige brancher og
bygninger.

+ Læs mere

Forbrugsartikler

Det er irriterende at løbe tør for håndsæbe, køkkenrulle, toiletpapir og de andre
forbrugsartikler, vi bruger hver dag. Vi kan stå for indkøb og levering, opsætning,
observation af beholdning og sparring om valget af de rigtige produkter til
virksomhedens behov. Så løber I aldrig tør og behøver ikke at bruge tid på det.

+ Læs mere

HÅNDVÆRKER-
RENGØRING

Hvis du har haft håndværkere i virksomheden, så kræver det som regel
en ekstra rengøring at fjerne sporene fra renoveringer og byggeprojekter.

+ Læs mere

Specialopgaver

Vores medarbejdere er specielt uddannede til at håndtere kemi og desinfektionsmidler,
som anvendes inden for rengøring af fødevarevirksomheder. Alle på teamet har et
kursus i hygiejne. Ligeledes er vores medarbejdere meget kompetente til udførelse af
arbejdet med lavtryksanlæg, større gulvvaskemaskiner, vandstøvsugere og andet
udstyr til eksempelvis foodservice-rengøring.

+ Læs mere

OM OS 2018-08-15T14:14:59+00:00

Om os

Partneren er en familieejet virksomhed, grundlagt i 2001.

Med mere end 300 medarbejdere, løser vi opgaver i hele landet, for store såvel som små virksomheder, i mange slags brancher.

En professionel samarbejdspartner
Partneren leverer rengøringsydelser og et bredt udvalg af services til erhvervskunder i den private og offentlige sektor. Vi er stolte af vores fag og går ind i alle opgaver med en professionel tilgang. Vi er ikke bange for at udforske ny teknologi og nye metoder for at forbedre arbejdsgangene, samarbejdet og arbejdsvilkårene.

Et stort udvalg af services
Vores kernekompetence er erhvervsrengøring henover alle slags brancher for både små og store kunder. Som naturlig forlængelse heraf yder vi også mange andre services. Disse services kan spænde bredt fra enkelte ad hoc-services til specifikke it-rens opgaver, opvask eller store og små specialopgaver.

Vi tager ansvar
Vi sætter en ære i at tage ansvar for såvel samfundet og miljøet. Derfor er vi i overenskomst med DI/SBA, 3F og Serviceforbundet samt godkendt af DI’s Servicenormen.

Høj kvalitet til konkurrencedygtige priser
Vores fornemmeste opgave er at levere rengøringsydelser af høj kvalitet til konkurrencedygtige priser, og derfor har vi generelt en høj kundetilfreds. Fem Gazelle-priser over en årrække vidner om en stærk organisation med fornuftig økonomi og god vækst.

En fleksibel organisation
Vi er en sund organisation, hvor fleksibilitet er nøgleordet. Tæt internt samarbejde og god kommunikation, gør os i stand til at agere hurtigt.

En nærværende partner
Hos Partneren har vi en ledelse, der aldrig er langt fra telefonen, så vi er med andre ord altid nemme at få fat på. Skulle der ske en fejl, sørger vi for, at den bliver rettet inden for to timer.

Organisation
Alle
Bestyrelse
Direktion
Administration
Salg
Drift Fyn
Drift Jylland
Drift Sjælland
  • cw@partneren.dk / +45 26 79 95 90
    Catja Winther
    anemptytextlline

    Administrerende direktør

  • cjm@partneren.dk / +45 40 35 00 90
    Carl Johan Møller Madsen
    anemptytextlline

    Bestyrelsesformand

  • Morten Thune Højberg
    anemptytextlline

    Bestyrelsesmedlem
    Administrerende direktør samt ejer af Moment A/S

  • sb@partneren.dk / +45 27 24 00 20
    Sanne Budde
    anemptytextlline

    Driftschef

  • hs@partneren.dk / +45 27 24 00 21
    Heidi Snedker Ellegaard
    anemptytextlline

    Salgs- & planlægningskonsulent

  • bs@partneren.dk / +45 35 35 35 80
    Birgitte Steffen
    anemptytextlline

    Driftssupporter

  • jj@partneren.dk
    Jesper Jonassen
    anemptytextlline

    Økonomichef

  • msj@partneren
    Margit Sandager Jøhl
    anemptytextlline

    HR- & lønadministrator

  • ib@partneren.dk
    Ida Skovsgaard Brun
    anemptytextlline

    Projekt- & IT-leder

  • Kreativ ansvarlig
    Christina Borreschmidt
    anemptytextlline

    Kreativ ansvarlig

  • ak@partneren.dk / +45 22 23 31 87
    Alex Knudsen
    anemptytextlline

    Driftsleder
    Fyn, Jylland

  • as@partneren.dk / +45 24 63 40 04
    Ayla Selek
    anemptytextlline

    Serviceleder
    Sjælland

  • cr@partneren.dk / +45 30 73 51 62
    Carina Camilla Rusbjerg
    anemptytextlline

    Serviceleder
    Sjælland

  • ig@partneren.dk / +45 30 73 51 62
    Yolanda Grandt
    anemptytextlline

    Serviceleder
    Sjælland

  • tc@partneren.dk / +45 23 11 20 77
    Tina Christiansen
    anemptytextlline

    Serviceleder
    Sjælland

  • kj@partneren.dk / +45 27 24 00 17
    Karin L. J.
    anemptytextlline

    Serviceleder
    Sjælland

  • pk@partneren.dk / +45 23 63 40 20
    Peter Klarskov
    anemptytextlline

    Driftsassistent
    Sjælland

  • vk@partneren.dk / +45 26 88 26 03
    Valentina Krajcinovic
    anemptytextlline

    Serviceleder
    Sjælland

  • ao@partneren.dk / +45 26 88 26 02
    Annie Marit Oddershede
    anemptytextlline

    Serviceleder
    Sjælland

  • maj@partneren.dk / +45 26 88 26 04
    Mahi Jusufi
    anemptytextlline

    Driftsleder
    Sjælland

  • mi@partneren.dk
    Mohamed Hassan Ismail
    anemptytextlline

    Driftsassistent
    Fyn, Jylland

  • hp@partneren.dk
    Helle Pedersen
    anemptytextlline

    Serviceleder
    Sjælland

  • Niels Christensen
    anemptytextlline

    Arbejdsleder, vinduespolering
    Sjælland

  • Hans Ove Jeppesen
    anemptytextlline

    Arbejdsleder, vinduespolering
    Jylland

  • Henrik D. Petersen
    anemptytextlline

    Arbejdsleder, vinduespolering
    Sjælland

  • J. Ulrik Pedersen
    anemptytextlline

    Arbejdsleder, vinduespolering
    Fyn

Mission, Vision og Værdier

Hos Partneren er kvaliteten et pejlemærke, i alt hvad vi gør. Dette gælder ikke kun servicen til vores kunder, men i lige så høj grad vores medarbejders arbejdsliv.


Mission
Partneren leverer hver dag service af høj kvalitet hvor fleksibilitet, nærvær og personlighed er i fokus under gode og trygge rammer samt ordnede forhold.


Vision
Partneren leverer hver dag service af høj kvalitet hvor fleksibilitet, nærvær og personlighed er i fokus under gode og trygge rammer samt ordnede forhold.


Værdier
Værdierne er grundstenene i vores kultur, og vi bestræber os på at følge dem i alt, hvad vi gør – fra de store strategiske beslutninger til den daglige drift. Vi har udvalgt værdierne gennem en grundig proces, hvor alle i virksomhederne har bidraget.

Vores 5 værdier

 

Nærværende
Partneren som en nærværende serviceleverandør, skal være fundamentet for samarbejdet mellem os og vores kunder. Vi brænder for det vi laver hver dag, og sætter derfor en ære i at levere en høj kvalitet og service. Det er vigtigt for os, at vi i hverdagen giver os tid til at lytte til kunder og medarbejdernes behov. Derfor vil vi ikke kun agere eller betragtes som en leverandør men som en samarbejdspartner.

Ansvarsbevidst
Vi leverer hver dag en service hvor mennesket er i fokus. Derfor er det vigtigt for os, at vi skaber de bedste og tryggeste rammer for vores medarbejdere. Det gør vi først og fremmest ved at have ordnede forhold, hvor alle er aflønnede efter overenskomsten samt har alle de nødvendige tilladelser. Dernæst motiverer samt uddanner vi løbende vores medarbejdere.

Innovativ tænkning til handling
At være anderledes og nyskabende i servicebranchen kræver mod. Modet ligger ikke kun i at være innovativ men også i at føre det ud i livet. Derfor udfordrer vi hele tiden vores medarbejdere til at træde ud af deres trygge rammer både iht. rengøringsmetoder, men også over for vores kunder samt den service vi leverer hver dag.

Fleksibilitet
Det er vigtigt for Partneren, at der hersker en fleksibilitet i samarbejdet mellem os og vores kunder. Fleksibilitet betyder for os ikke alene, at vi rykker ud med kort varsel, hvis vores kunder har brug for det, men også i den daglige service vi leverer. Når vi indgår et samarbejde, er tingene ofte sat i faste rammer fra starten, men vi oplever det er yderst befordrende, at der hersker en smidighed henover tid.

Frihed under ansvar
Frihed under ansvar handler om at uddelegere arbejdet i trygge og tillidsfulde rammer. Rammerne skal udleves i hele organisationen – fra toppen og ned. Alle medarbejdere har et stort ansvar for den kvalitet de leverer hver dag, derfor er det også befordrende, at de får lov til at føle et ansvar for det. I sidste ende er det vigtigt for os, at alle har en stolthed i det de laver.

følg os på LinkedIn
..og følg med i vores seneste nyheder