--->

IT-
Rens

Det er vigtigt at holde en god hygiejne på arbejdspladsen, og det kan man gøre,
bl.a. ved at aftørre og desinficere de kritiske områder med hyppig håndkontakt.
På den måde kan man bryde eventuelle smitteveje

+ Læs mere

detail & institution

Rene og pæne kontorfaciliteter giver et godt arbejdsmiljø og et sundt indeklima. Vores
medarbejdere har solid erfaring med kontor- og produktionsrengøring både hos små
og store virksomheder.

+ Læs mere

GULVOPGAVER

Vi tilbyder gulvbehandling enten i et fast abonnement eller efter behov.
Vedligeholdelsesopgaver i fast abonnement har dog den fordel, at gulvet
vedligeholdes rettidigt og præcist.

+ Læs mere

Hoteller

Vi har flere års erfaring med rengøring inden for både hoteller og konferencer
og kan levere den høje standard, som får jeres lokaler til at fremstå
professionelle og indbydende.

+ Læs mere

VINDUESPOLERING

Vi har en hel afdeling med faglærte vinduespudsere, der har mange års erfaring i bagagen.
Vi pudser vinduer i alle højder og sørger for stiger, lifte og rapelle-udstyr i nødvendigt
omfang – eksempelvis til ovenlysvinduer.

+ Læs mere

KONTOR- &
PRODUKTIONSRENGØRING

Rene og pæne kontorfaciliteter giver et godt arbejdsmiljø og et sundt indeklima. Vores
medarbejdere har solid erfaring med kontor- og produktionsrengøring både hos små
og store virksomheder.

+ Læs mere

OPVASK

Vi har et stærkt team af professionelle og effektive opvaskere, som sørger for,
at service, glas og bestik er rengjort. De giver en hånd med, hvor der er
behov for det, og kan også udføre løbende rengøring af lager, køkken og personalefaciliteter.

+ Læs mere

Sundhed &
INSTA800

Som det eneste rengøringsselskab i Danmark er vi certificeret efter DS/INSTA800:2018.
Vi har stor erfaring med INSTA800 standarden, inden for forskellige brancher og
bygninger.

+ Læs mere

Forbrugsartikler

Det er irriterende at løbe tør for håndsæbe, køkkenrulle, toiletpapir og de andre
forbrugsartikler, vi bruger hver dag. Vi kan stå for indkøb og levering, opsætning,
observation af beholdning og sparring om valget af de rigtige produkter til
virksomhedens behov. Så løber I aldrig tør og behøver ikke at bruge tid på det.

+ Læs mere

HÅNDVÆRKER-
RENGØRING

Hvis du har haft håndværkere i virksomheden, så kræver det som regel
en ekstra rengøring at fjerne sporene fra renoveringer og byggeprojekter.

+ Læs mere

Specialopgaver

Vores medarbejdere er specielt uddannede til at håndtere kemi og desinfektionsmidler,
som anvendes inden for rengøring af fødevarevirksomheder. Alle på teamet har et
kursus i hygiejne. Ligeledes er vores medarbejdere meget kompetente til udførelse af
arbejdet med lavtryksanlæg, større gulvvaskemaskiner, vandstøvsugere og andet
udstyr til eksempelvis foodservice-rengøring.

+ Læs mere

REFERENCER 2018-08-15T14:37:04+00:00

Se vores referencer her

Hold musen over logoerne og se et uddrag af hvad vores kunder siger om os

  • Royal Arena

    Partneren har passion og en vilje til at være med på holdet

    ”Vi valgte Partneren som samarbejdspartner til vores rengøring, fordi vi kunne mærke, at de var passionerede omkring deres forretning. Det er rart, at vi kan have et tæt samarbejde og dialog med alle hos Partneren og alle er løsningsorienteret.”

    ”Når man vælger ny leverandør, spiller prisen naturligvis også ind, men når det er sagt, så er et af de vigtigste kriterier for mig, at vi har samme syn på kvaliteten af rengøringen. At, når vi mener her er rent, så mener vores rengøringspartner også, at her er rent – det skal ikke diskuteres.”

    ”Det kræver sin sag at gøre rent efter 16.000 mennesker og sikre, at arenaen er klar til næste aften. Det er et helt andet game end normal virksomhedsrengøring, og det kræver en helt særlig omstillingsparathed, som Partneren har udvist.”

    ”Jeg kan mærke, at Partneren har en vilje til at være med på holdet. De er passionerede og vil Arenaen ligeså meget, som vi selv vil – det er ikke blot et stykke arbejde, der skal overstås.”

    Ulrik Kreutzfeldt
    Operations Manager
    Royal Arena

  • Nordisk film

    Partneren er faktisk det bedste rengøringsfirma, jeg har haft.

    “De lægger mærke til, hvis der ligger støv i stolene eller cola på gulvet. Derfor er det afgørende for mig, at rengøringen er 100 procent i orden. Og det er jeg sikker på med partneren.”

    “Jeg har været i branchen i 40 år, og Partneren er faktisk det bedste rengøringsfirma, jeg har haft. Derfor har jeg også holdt fast i dem siden 2005.”

    “Noget af det, der kendetegner Partneren, er, at de er meget fleksible. Hvis vi for eksempel har lavet en aftale om, at der skal gøres rent dér og dér, og de opdager noget spindelvæv et andet sted, så bliver det også lige taget med. Det sætter jeg stor pris på.”

    “Partneren er virkelig gode til at overholde de aftaler, vi laver – også på lang sigt. Her spiller inspektørerne en stor rolle. De følger op og sørger for, at tingene altid er i orden.”

    “Vi har en god dialog med Partneren. hvis jeg har et problem, så slår jeg på tråden, vi taler sammen og næste dag er problemet løst. Det er meget tilfredsstillende.”

    Aage Degn
    Leder, Nordisk Film
    BioCity, Odense

  • Arkitema

    Hurtig reaktion, fleksibilitet og konkurrencedygtig pris.

    “Projektet var en totalombygning af Københavns Universitet på Amager, hvor alt på nær råhusets bærende konstruktioner blev revet ned for genopførelse af nye tidsvarende løsninger og bygninger. Vi var kommet i en kompakt afslutningsfase op til aflevering og havde i den forbindelse brug for yderligere ressourcer til at sikre, at byggerengøringen kunne afvikles rettidigt. Partneren stillede med kort varsel med den fornødne mandskabsstyrke og bidrog med en professionel indsats til at få gjort de 36.000 kvadratmeter heri 800-900 kontorer klar til ibrugtagning.”

    “Vi har tidligere arbejdet sammen med Partneren og har anvendt dem til sådan en opgavetype. De stillede med folkene, det rigtige udstyr og gik professionelt ind til opgaven – vinduer, aftørring af alle overflader, gulvvask, sanitetsrum, omklædningsrum osv. Hurtig reaktion, fleksibilitet og konkurrencedygtig pris.”

    Lars Bonde
    Bygningskonstruktør, Byggeleder / projektleder
    Arkitema

  • Naturgas Fyn

    Vi er meget tilfredse med Partneren– det fungerer bare.

    “Vi har en klar forventning til vores rengøringspartner om, at tingene skal være i orden, og at aftalerne bliver overholdt – her skal være pænt og rent. Jeg bliver hver uge ringet op af rengøringsfirmaer, der gerne vil give tilbud på rengøringen, men jeg tror ikke, at jeg kan få den samme service som den, jeg får hos Partneren i dag.”
    “I det daglige kan der sagtens dukke uforudsete ting op, hvor vi pludselig får brug for noget ekstra hjælp. Vi har fx bygget en del om, som har givet snavs rundt omkring i virksomheden, eller vi kan få brug for at finde nogle borde frem fra lageret, som trænger til en aftørring. Jeg ringer til Gitte, vores driftsleder hos Partneren, og så bliver det bare ordnet. De stiller med folkene med det samme.”

    “Der er nogle følsomme områder i virksomheder, som kræver særlig opmærksomhed. Det gælder bl.a. direktionsgangen, hvor der løbende skal ryddes op efter møder, og man skal i køkkenet med tomme flasker, termokander og lign. Man skal være over det dagligt, og også her er vi meget tilfredse med Partneren– det fungerer bare.”

    Jonna Jepsen
    Kantineleder
    Naturgas Fyn

  • Troelstrup

    De holder, hvad de lover og reagerer hurtigt, når vi har brug det.

    ”Vores virksomhed er ikke anderledes end andre virksomheder, når det gælder rengøring. Her skal være 100 procent rent. Forretningen skal fremstå indbydende og præsentere produkterne bedst muligt. Samarbejdet med Partneren fungerer godt, og der bliver lyttet til os. Tidligere skulle vi selv kontrollere og følge op, men de holder, hvad de lover.”

    ”Et andet krav til leverandøren er fleksibilitet. De skal være her, når vi er her, for den daglige kontakt er vigtig. Rengøringen skal derfor tidligst gå, når vi møder ind, så vi lige har en chance for at tale sammen. Derudover skal de træde til, hvis der opstår et ekstra behov. Her reagerer Partneren hurtigt, hvis vi fx ringer med kort varsel og skal have pudset vinduer eller har brug for en ekstra rengøring efter et håndværkerbesøg. De træder til med det samme.”

    ”Partneren var i øvrigt anderledes end andre rengøringsfirmaer, da vi i sin tid blev ringet op af en sælger og havde den første dialog. Det var et voksent menneske, der rent faktisk arbejdede hos Partneren og vidste, hvad han talte om. Normalt får man et salgsbrev eller bliver ringet op af et eksternt marketingfirma, men det her gav en god start på samarbejdet.”

    Hans Peder Lange
    Butikschef
    Troelstrup A/S

  • Rambøll

    De tager styringen, finder de rette folk og løser opgaven, lige meget hvornår jeg ringer.

    ”Jeg sidder hos Rambøll og laver byggeledelse på forskellige bygningsopgaver inden for nybyggeri. Jeg bruger Partneren, når vi kommer hen imod slutfasen af byggeriet til løbende rengøring af områder, der er mere eller mindre færdige, så de står pænt til håndværkerne, når de skal ind og lave de sidste par ting.”

    ”Samarbejdet fungerer rigtig godt. Når vi står midt i et byggeprojekt, er det ikke altid, at vi er ude i god tid. Vi har som oftest noget, der skal løses akut, så det vigtigste krav fra os til vores samarbejdspartner er, at de kan præstere ressourcerne og arbejdet på kort tid og med kort varsel. Og her er Partneren utrolig skarpe. De har en fleksibilitet, der gør, at jeg kan ringe dagen før og sige, at jeg har brug for hjælp dagen efter, og det er altafgørende i min situation.”

    ”Nogle af de første opgaver vi satte Partneren til, løste de næsten for godt. Vi satte dem bl.a. til en ret svær opgave, hvor de skulle gøre rent oppe over nogle stållofter og støvsuge oven på nogle loftplader, hvor der var meget ventilation. De var yderst effektive og meget grundige, men vi havde egentlig bare forestillet os en grov byggepladsrengøring, så vi måtte lige indlede med at afstemme forventningerne lidt, og siden er opgaverne blevet løst præcis, som vi har aftalt.”

    Thor Christensen
    Byggeleder
    Rambøll

  • Tvilum

    De er søde og rare, og der er blevet mere rent på kontoret.

    “Vores forventninger til rengøringen er ganske enkelt, at der skal være rent. Gulve, tæpper og kontor – her skal være præsentabelt og se ordentligt ud. Vi har brugt Partneren i omkring fire år nu, og det er en god oplevelse. De er søde og rare, har styr på tingene og der er mere rent på kontoret nu.”

    ”Udover at rengøringen selvfølgelig skal være i orden, så er tillid og dialog også vigtigt for os – vi skal have fuld tillid til dem, der kommer her hver dag. Derudover skal vi kunne tale sammen, så vi kan følge op og justere, hvis der er behov for det. Vores inspektør kommer her fast hver 14. dag, så her har vi en fin mulighed for at vende tingene.”

    Anne Marie Tvilum
    Administrationschef
    Tvilum Landinspektørfirma A/S

  • Cafe Biografen

    Godt humør, proaktiv og altid til at regne med.

    ”Stabilitet og pålidelighed er vigtigt for os, og der skal være rent hver dag. Der er ofte travlhed og arrangementer hos os, så det kræver, at rengøringen altid fungerer – også til trods for sygdom og ferie. Vi har arbejdet med Partneren i flere år og glade for samarbejdet. De holder aftalerne.”

    ”Derudover er de proaktive, følger selv med og kommer med forbedringsforslag. Fx foreslog vores faste driftsassistent, som vi er meget glade for, på eget initiativ at overtage rengøringen af ovnen, fordi den sviner ekstra meget. Det er initiativer, som hjælper os i hverdagen. Endelig dukker de som regel op med godt humør, og det betyder også noget.”

    Susanne Lau Ovesen
    Regnskabschef
    Cafe Biografen, Odense

  • Serviceforbundet

    Partneren leverer rengøring og daglig ledelse, der kan ses og mærkes. Intet bliver overladt til tilfældighederne.

    ”Et meget tydeligt tegn på Partnerens ihærdighed og kvalitet er den daglige leder, som jeg ser herude flere gange om ugen. Hun er utrolig professionel og imødekommende, når hun kommer forbi og tjekker, at der er styr på det hele og følger op på eventuelle henvendelser og giver en hånd med, hvis der er brug for det. Det kan næsten komme til at lyde forkert, men jeg ser det som et kæmpe plus. Man ser jo ofte, at den tilsynsførende kun kommer forbi for at tjekke op på, om deres personale laver noget. Sådan er det bestemt ikke med hende her.”

    ”Det er en kæmpe stor fordel og lettelse for os at have fået Partneren som rengøringspartner. De har taget al administration fra mine skuldre og til dels også ansvaret, eftersom jeg har tillid til, at de løser opgaven tilfredsstillende. Før var det mig, der skulle tage mig af klager og input fra medarbejderne, og der har Partneren taget over. De er enormt selvkørende, og man behøver ikke gå med sin egen tjekliste – der er styr på det, og det kører bare.”

    ”Jeg ville klart anbefale Partneren til andre med det argument, at de følger alting til dørs – der er ikke noget, der bliver overladt til tilfældighederne. De virker som om, at de virkelig vil branchen, og det er ikke nødvendigvis givet. Der er stor forskel på kvaliteten af rengøringsarbejdet i branchen, og det er tydeligt, at Partneren har en stærk holdning til, at det skal være fuldstændig i top.”

    Tonny Lauridsen
    HR- og Servicechef
    Serviceforbundet

  • Pension Danmark

    De formår at leve op til vores høje standarder, hvilket viser sig i vores efterhånden mangeårige samarbejde.

    ”Da vi tilbage i 2011 besluttede at vælge ny serviceleverandør, var det meget vigtigt for os, at det skulle være en professionel samarbejdspartner, med samme høje krav til personaleforhold, miljø og kvalitet som vi selv har. Valget faldt på Partneren som samar­­­bejdspartner, idet vi så en stor mængde ansvarlighed, professionalisme og omsorg.

    Det er yderst vigtigt for os, at personaleforholdene er i højsædet. Først og fremmest er lønforholdene og dermed overenskomst en selvfølge, men lige såvel at man prioriterer sine medarbejdere, ved at uddanne dem og vise omsorg. Partneren formår at fokusere på deres medarbejderes læring og velvære.

    Vi forventer kvalitetsbaseret rengøring af høj standard og har derfor valgt DS-INSTA 800 standarden, da vi har mange medarbejdere samt gæster i huset, hver dag. Dertil følger en høj fleksibilitet da vi har brug for en samarbejdspartner der forstår at kunne træde til hurtigt, når vi har brug for det.

    De er en samarbejdspartner fremfor en leverandør, hvilket har stor betydning for os. De har en størrelse der gør, at de kan agere professionelle, men samtidig nærværende – og det er vi glade for.”

    Anette Perk
    Intern Servicechef,
    Pension Danmark

  • Visma

    De er professionelle og tager opgaven seriøst.

    ”Helt overordnet synes jeg, at Partneren er professionelle og tager deres opgave seriøst. Vi har en rigtig god kommunikation og de kommer tit lige forbi og følger op, og hører hvordan det står til. De forstår vores behov og reagerer hurtigt. Der er hele tiden kontakt, og jeg er meget tilfreds med samarbejdet.”

    ”Jeg kan ikke gå og tjekke efter i alle krogene, så jeg bliver nødt til at stole på, at kvaliteten er i orden. Ved det tidligere rengøringsfirma, oplevede jeg ofte, at vores medarbejderne brokkede sig over rengøringen. Så når der ikke kommer en masse henvendelser fra medarbejderne, tager jeg det som et tegn på, at der bliver gjort ordentlig rent.”

    ”Det skal selvfølgelig ikke koste spidsen af en jetjager, men der er også grænser for hvor meget, man skal spare på rengøringen. Det skal ikke forstås sådan, at Partneren er de dyreste derude, men jeg synes pris og kvalitet hænger sammen. Min erfaring siger mig, at når det bliver for billigt, så bliver kvaliteten for dårlig og kommunikationen mangelfuld”.

    Kirsten Stadsholt
    Økonomidirektør
    Visma Consulting A/S

  • Lactosan

    Jeg kunne mærke en tillid ved det allerførste møde.

    ”Det kan være svært at finde et rengøringsselskab, man har tillid til, og som rent faktisk lever op til det, de siger, de kan. Da vi skiftede til Partneren kunne jeg mærke en tillid allerede ved det første møde med Heidi, og de har helt sikkert levet op til mine forventninger.”

    ”Det har betydet meget, at den person, der skulle gøre rent, passede ind, og der vil jeg sige, at Partneren har været gode til at finde den rette person. Vi er rigtig glade for at have hende hos os, og selvom hun er ekstern, værdsætter vi hende på lige fod med vores egne medarbejdere.

    ”Som kantineleder har jeg dagligt kontakt med hende, der gør rent hos os, og derudover kommer der en meget kompetent tilsynsførende forbi mindst hver 14. dag. Der kan godt være nogle småting af og til, men dem tager vi i opløbet, og så kommer vi videre. Vores daglige samarbejde fungerer bare rigtig fint.”

    Jette Post
    Kantineleder
    Lactosan A/S

  • Lexmark

    Partneren holder sine aftaler og er en meget loyal samarbejdspartner.

    Parteren er totalleverandør af rengøring, supplerende services samt alle de forbrugsartikler, som vi anvender i det daglige.

    Vi har i alle årene sat stor pris på, at Partneren som en troværdig samarbejdspartner – der leverer kvalitetsbaseret rengøring – løser alle opgaver til vores fulde tilfredshed. Partneren holder sine aftaler og er en meget loyal samarbejdspartner.

    Den kvalitetsbaserede rengøring sikrer os den kvalitetsprofil vi har valgt samt et rent og indbydende miljø – hver dag vi møder.”

  • Phoenix

    De er ubeskriveligt professionelle.

    “Gør rent om natten i restauranten, foyeren og de øvrige fællesarealer. Det er vigtigt, vi kan have tillid til leverandøren, for de kommer her om natten, hvor vi ikke har noget personale på hotellet. Vi skal kunne regne med, at der er rent, når vi møder ind om morgenen. Vi er glade for samarbejdet. De gør arbejdet godt, har styr på tingene og de er ubeskriveligt professionelle.

    Kommunikationen kører også godt. Vi har en bog her i receptionen, hvor vi løbende kan skrive kommentarer til rengøringen, og et par gange om ugen får vi besøg af en inspektør, der kigger ind i dagtimerne og følger op. Det er også bare at sende en e-mail, så kommer de med det samme.”

    Julie Heinen
    Direktør
    Phoenix Copenhagen og 71 Nyhavn Hotel

  • Kriminalforsorgen

    Vi kan anbefale Partneren!

    “Partneren har leveret daglig rengøring og vinduespolering til os – og har gjort det i en årrække. Vi har valgt kvalitetsbaseret rengøring, hvor Partneren hver dag skal leve op til en specifik kvalitetsprofil.

    Arbejdet hos Kriminalforsorgen kan være forbundet med særlige udfordringer, som Partneren løser positivt. Vi er således meget tilfredse med samarbejdet og kan anbefale Partneren som rengøringsleverandør og servicepartner.”

    Kriminalforsorgens uddannelsescenter

  • IIHF Worlds

    ”Partneren hjalp os i mål med den største sportsbegivenhed på dansk jord nogensinde.”

    ”Vi skulle finde en leverandør, der kunne håndtere rengøring og oprydning i og omkring Royal Arena gennem hele VM. Vi havde kig på husleverandøren Partneren, som jeg tidligere havde arbejdet sammen med omkring EM i svømning. Det forestående VM var ikke en opgave, vi kunne placere hos hvem som helst, for vi skulle have dækket alt fra omklædningsrum, kontorer, mediebyen og skøjtehallen ved siden af Royal Arena, VIP-zone og hele logistikken omkring de mange servicemedarbejdere, leje af maskiner og planlægningen, der ændrer sig hele tiden”

    ”Der er mange ubekendte ved et arrangement i den her størrelse. Eksempelvis fandt vi i sidste øjeblik ud, at glasset rundt om banen var blevet beskidt af træningen op til kampene. Vi så det lige før første kamp, og glasset skal jo være rent, så fotograferne kan få nogle gode billeder og tilskuerne følge ordentligt med. Du kan ikke bare bruge almindeligt rengøringsmiddel, for det kan smelte isen. Opgaven kræver først og fremmest knofedt, og så må papirkurvene på kontorerne vente, og vi må rykke nogle folk rundt. I de situationer reagerede Partneren hurtigt, skaffede mandskab og fik klaret opgaverne hurtigt og effektivt.”

    ”Partneren havde hele vejen en positiv tilgang til at løse problemerne. Det var en meget stor opgave, og vi vidste, at der ville dukke uforudsete ting og udfordringer op. Det skulle vi håndtere for at få et godt arrangement. Der skal findes nye løsninger hver dag og ofte i sidste øjeblik. Når en kamp går i overtid, og du kun har 45 minutter til at nulstille en arena efter mere 10.000 glade svenske fans, fordi tv-tiderne ikke kan rykkes. Partneren leverede ganske enkelt et godt stykke arbejde. De var fleksible og gode til at sætte sig ind i vores behov og rykke på tingene med det samme, så vi kom godt i mål.”

    Mads Bang Aaen
    Venue Manager
    IIHF Worlds