Skip to main content

MISSION, VISION OG VÆRDIER

Hos Partneren er kvaliteten et pejlemærke, i alt hvad vi gør. Dette gælder ikke kun servicen til vores kunder, men i lige så høj grad vores medarbejders arbejdsliv.

Mission

Partneren leverer hver dag service af høj kvalitet hvor fleksibilitet, nærvær og personlighed er i fokus under gode og trygge rammer samt ordnede forhold.

Vision

Partneren vil være den kvalitetsbevidste og ansvarsfulde samarbejdspartner inden for service og rengøring samt den fortrukne arbejdsplads for medarbejderne.

Værdier

Værdierne er grundstenene i vores kultur, og vi bestræber os på at følge dem i alt, hvad vi gør – fra de store strategiske beslutninger til den daglige drift. Vi har udvalgt værdierne gennem en grundig proces, hvor alle i virksomhederne har bidraget.

VORES 5 VÆRDIER

Nærværende

Partneren som en nærværende serviceleverandør, skal være fundamentet for samarbejdet mellem os og vores kunder. Vi brænder for det vi laver hver dag, og sætter derfor en ære i at levere en høj kvalitet og service. Det er vigtigt for os, at vi i hverdagen giver os tid til at lytte til kunder og medarbejdernes behov. Derfor vil vi ikke kun agere eller betragtes som en leverandør men som en samarbejdspartner.

Ansvarsbevidst

Vi leverer hver dag en service hvor mennesket er i fokus. Derfor er det vigtigt for os, at vi skaber de bedste og tryggeste rammer for vores medarbejdere.

Det gør vi først og fremmest ved at have ordnede forhold, hvor alle er aflønnede efter overenskomsten samt har alle de nødvendige tilladelser. Dernæst motiverer samt uddanner vi løbende vores medarbejdere.

Innovativ tænkning til handling

At være anderledes og nyskabende i servicebranchen kræver mod. Modet ligger ikke kun i at være innovativ men også i at føre det ud i livet.

Derfor udfordrer vi hele tiden vores medarbejdere til at træde ud af deres trygge rammer både iht. rengøringsmetoder, men også over for vores kunder samt den service vi leverer hver dag.

Fleksibilitet

Det er vigtigt for Partneren, at der hersker en fleksibilitet i samarbejdet mellem os og vores kunder. Fleksibilitet betyder for os ikke alene, at vi rykker ud med kort varsel, hvis vores kunder har brug for det, men også i den daglige service vi leverer.

Når vi indgår et samarbejde, er tingene ofte sat i faste rammer fra starten, men vi oplever det er yderst befordrende, at der hersker en smidighed henover tid.

Frihed under ansvar

Frihed under ansvar handler om at uddelegere arbejdet i trygge og tillidsfulde rammer. Rammerne skal udleves i hele organisationen – fra toppen og ned.

Alle medarbejdere har et stort ansvar for den kvalitet de leverer hver dag, derfor er det også befordrende, at de får lov til at føle et ansvar for det. I sidste ende er det vigtigt for os, at alle har en stolthed i det de laver.

Følg os på LinkedIn og følg med i vores seneste nyheder

Vi har fået uddannet endnu en rengøringstekniker!

Partneren fejrede i går at vores medarbejder Hajrija har gennemført rengøringsteknikeruddannelsen på TEC Gladsaxe og netop har modtaget sit velfortjente uddannelsesbevis. Rengøringsteknikeruddannelsen indeholder blandt andet oplæring i daglig rengøring, hygiejne, ergonomi, kvalitetssikring, arbejdstilrettelæggelse og affaldssortering.


Opkvalificering og uddannelse af vores medarbejdere er vigtigt for os og er noget vi løbende har fokus på. Vi er rigtig stolte og glade på Hajrijas vegne og ønsker hende et stort tillykke – godt gået!

+ Læs flere nyheder på LinkedIn her