FAGLIG STOLTHED HELE VEJEN RUNDT

KVALITETSSIKRING

Kvalitetssikring er altafgørende i vores virksomhed. Rengøringen, servicen og arbejdsgangene er bygget op omkring ét klart mål – at sikre en høj og ensartet kvalitet i alt, hvad vi gør. Jeres forventninger

Jeres forventninger

Allerede i tilbudsfasen spørger vi meget detaljeret ind til jeres forventninger, ønsker og krav. Det bruger vi i planlægningen og i valg af de medarbejdere, der skal løfte jeres opgaver.

Kvaliteten i den daglige rengøring

Herefter udarbejdes en detaljeret plan for, hvordan rengøringen skal foregå. På den måde sikres effektiviteten i forhold til de daglige rutiner og de periodiske opgaver. I begyndelsen vil jeres inspektør hos Partneren være med på pladsen, for at give hver enkelt medarbejder instruktion i rengøringen. Et detaljeret tjek-system beskriver, hvilke opgaver der skal udføres på hvert enkelt område. Efter et par dage foretages en evaluering i fællesskab, for at beslutte, om visse rutiner med fordel kan ændres.

GRATIS OG UFORPLIGTENDE

KLAR TIL DIT TILBUD?

Ønsker du et uforpligtende tilbud, så er du velkommen til at udfylde vores formular. 

    Inspektøren kommer ud til alle kunder – hver uge

    Inspektøren kommer altid på besøg en gang om ugen for at sikre, at alting er i orden. Har I ønsker til ændringer, sørger inspektøren for, at det bliver implementeret med det samme. Skulle der ske en fejl, retter vi den inden for højst to timer.

    Professionelle og engagerede servicemedarbejdere
    Ingen kæde er stærkere end det svageste led, og vi uddanner altid vores servicemedarbejdere, så de har de nødvendige kvalifikationer til at løfte opgaverne. Alle vores medarbejdere har desuden underskrevet et ansættelsesbrev og en erklæring om tavshedspligt. Vi har kun ansatte med en ren straffeattest.

    Certificering og afkreditering

    Rengøring efter INSTA 800 standarden
    Vi er certificeret i overensstemmelse med DS/INSTA 800:2011 standarden. Den nordiske rengøringsstandard INSTA 800 giver redskaber til at tilrettelægge, udføre og kontrollere rengøring ud fra en resultatorienteret tilgang. Når man bruger INSTA 800 som aftalegrundlag, skal rengøringsmedarbejderen ikke følge et fast skema for hvad og hvor, der skal gøres rent den pågældende dag. Alle procedurer bliver løbende auditeret internt såvel som eksternt af Dansk Standard. I sundhedssektoren arbejder vi med “hygiejnestandarden” – skærpede krav til DS/INSTA 800 DS 2451-10, “Styring af infektionshygiejne”.
    Akkreditering af din virksomhed
    Sygehuse, tand- og lægepraksis samt visse andre typer af offentlige bygninger kræver en akkrediteringsproces, før man kan bruge bygningerne til de givne formål. Dette kan Partneren stå for.
    • VORES KUNDER SIGER

      Partneren har passion og en vilje til at være med på holdet

      ”Vi valgte Partneren som samarbejdspartner til vores rengøring, fordi vi kunne mærke, at de var passionerede omkring deres forretning. Det er rart, at vi kan have et tæt samarbejde og dialog med alle hos Partneren og alle er løsningsorienteret.”

      ”Når man vælger ny leverandør, spiller prisen naturligvis også ind, men når det er sagt, så er et af de vigtigste kriterier for mig, at vi har samme syn på kvaliteten af rengøringen. At, når vi mener her er rent, så mener vores rengøringspartner også, at her er rent – det skal ikke diskuteres.”

      ”Det kræver sin sag at gøre rent efter 16.000 mennesker og sikre, at arenaen er klar til næste aften. Det er et helt andet game end normal virksomhedsrengøring, og det kræver en helt særlig omstillingsparathed, som Partneren har udvist.”

      ”Jeg kan mærke, at Partneren har en vilje til at være med på holdet. De er passionerede og vil Arenaen ligeså meget, som vi selv vil – det er ikke blot et stykke arbejde, der skal overstås.”

      Ulrik Kreutzfeldt Operations Manager Royal Arena
    • VORES KUNDER SIGER

      Partneren står altid klar med både kompetence, sparring og fin service.

      ”Vi valgte i forbindelse med indflytningen til vores nye domicil i Carlsberg Byen at indgå aftale med Partneren f.s.v.a. rengøring og handyman service. I et stort nybyggeri som dette, hvor opgaven er ny for alle, har det været særligt trygt for os at have Partneren med – ikke blot som leverandør, men også som sparringspartner. Således erfarede vi allerede i udbudsprocessen, at Partneren godt turde udfordre os på de ønskede løsninger, hvilket vi i dag er taknemmelige for, da det har bidraget til et bedre resultat end forventet. Samtidig har vi altid følt os mødt i vores feedback og er i dag særdeles tilfredse med den faglighed og entusiasme, hvorpå både opgaver og udfordringer løses – hele vejen rundt.”

      ”Så udover en dygtig leverandør har vi også fået et rigtig godt partnerskab og samarbejde i vores dagligdag, hvor Partneren altid står klar med både kompetence, sparring og fin service. Vi giver derfor med glæde Partneren vores bedste anbefalinger.”

      Camilla Harder Andersen Head of Facility, Visma House
    • VORES KUNDER SIGER

      De formår at leve op til vores høje standarder, hvilket viser sig i vores efterhånden mangeårige samarbejde.

      ”Da vi tilbage i 2011 besluttede at vælge ny serviceleverandør, var det meget vigtigt for os, at det skulle være en professionel samarbejdspartner, med samme høje krav til personaleforhold, miljø og kvalitet som vi selv har. Valget faldt på Partneren som samar­­­bejdspartner, idet vi så en stor mængde ansvarlighed, professionalisme og omsorg.

      Det er yderst vigtigt for os, at personaleforholdene er i højsædet. Først og fremmest er lønforholdene og dermed overenskomst en selvfølge, men lige såvel at man prioriterer sine medarbejdere, ved at uddanne dem og vise omsorg. Partneren formår at fokusere på deres medarbejderes læring og velvære.

      Vi forventer kvalitetsbaseret rengøring af høj standard og har derfor valgt DS-INSTA 800 standarden, da vi har mange medarbejdere samt gæster i huset, hver dag. Dertil følger en høj fleksibilitet da vi har brug for en samarbejdspartner der forstår at kunne træde til hurtigt, når vi har brug for det.

      De er en samarbejdspartner fremfor en leverandør, hvilket har stor betydning for os. De har en størrelse der gør, at de kan agere professionelle, men samtidig nærværende – og det er vi glade for.”

      Anette Perk Intern Servicechef, PensionDanmark
    • VORES KUNDER SIGER

      Vi har en rigtig god dialog. I er engagerede og løsningsorienterede.

      ”Hvis jeg skal sætte et par nøgleord på Partneren, er det proaktive, nærværende og tillidsvækkende.”

      ”Det er først og fremmest dialogen, som vi er særligt glade for ved samarbejdet. I er nemme at komme i kontakt med; det gælder både servicelederen og jeres adm. direktør Catja. I er meget til stede – jeres serviceleder kommer tit forbi og hilser på. Desuden er alle hos Partneren både engagerede og meget løsningsorienterede. ”

      ”I forhold til større virksomheder, som vi tidligere har entreret med indenfor rengøring, der er I langt mere nærværende. Det er desuden tillidsvækkende at mærke, at Catja er med i loopet, og at hun kommer med til møder fra tid til anden.”

      ”Da vi skulle nedlukke i forbindelse med Covid-19, var Partneren meget proaktive. Vi blev vi enige om at omfordele ressourcerne. Det udmøntede sig i en liste, som vi udarbejdede sammen. Da listen var ved at være udtømt, kontaktede Catja mig og bød ind med nye løsningsforslag. Det var enormt tillidsvækkende, at hun tog teten.”

      ”Det er også super rart at få viden om desinfektion, og om hvad vi selv kan gøre med den anbefalede ”Covid-blaster”. Det er fin vejledning jeg får, og eftersom I er så vidende indenfor området, behøver vi ikke spørge andre.”

      Bjørn Lawaetz, Bygningschef, TEC
    • VORES KUNDER SIGER

      Grundighed, pligtopfyldende og nære relationer.

      “Det vejede rigtigt tungt, da vi havde vores rengøringsprojekt i udbud, at vi følte os trygge ved, at I har den fornødne erfaring til at være partner på et venue som vores.”

      “Fra dag et, gik I ind og tog det ansvar der skulle til og I var også vores rådgiver i hele opstartsforløbet. Der er intet negativt at sige om opstarten. Man skal lære et hus at kende og finde ud af hvilke faldgrupper der er, og der var I gode til at justere ind.”

      “Vi overtog et hus som ikke var færdigt og de udfordringer der følger med det, der synes jeg I var meget pro-aktive og det er nævneværdigt hvordan I, i forbindelse med byggeriets overlevering, forsøgte at holde håndværkernes skidt væk. I tog det med ophøjet pande, selvom I skulle starte forfra igen og igen. De ord, jeg synes beskriver Partneren, er grundighed, pligtopfyldende og nære relationer.”

      “Vi har den primære dialog med jeres Driftschef og det fungerer rigtigt godt. Hun er altid på og svarer prompte, når man har et spørgsmål og det er et kæmpe plus. Hun er ikke bleg for at sige, når noget skal justeres og vi lytter til hende. Kvaliteten i jeres arbejde fejler intet.”

      Morten Topp Teknisk Chef K.B. Hallen
    • VORES KUNDER SIGER

      Vi er meget tilfredse med Partneren– det fungerer bare.

      “Vi har en klar forventning til vores rengøringspartner om, at tingene skal være i orden, og at aftalerne bliver overholdt – her skal være pænt og rent. Jeg bliver hver uge ringet op af rengøringsfirmaer, der gerne vil give tilbud på rengøringen, men jeg tror ikke, at jeg kan få den samme service som den, jeg får hos Partneren i dag.”

      “I det daglige kan der sagtens dukke uforudsete ting op, hvor vi pludselig får brug for noget ekstra hjælp. Vi har fx bygget en del om, som har givet snavs rundt omkring i virksomheden, eller vi kan få brug for at finde nogle borde frem fra lageret, som trænger til en aftørring. Jeg ringer til vores driftsleder hos Partneren, og så bliver det bare ordnet. De stiller med folkene med det samme.”

      “Der er nogle følsomme områder i virksomheder, som kræver særlig opmærksomhed. Det gælder bl.a. direktionsgangen, hvor der løbende skal ryddes op efter møder, og man skal i køkkenet med tomme flasker, termokander og lign. Man skal være over det dagligt, og også her er vi meget tilfredse med Partneren– det fungerer bare.”

      Jonna Jepsen Kantineleder Nature Energy
    • VORES KUNDER SIGER

      Partneren leverer rengøring og daglig ledelse, der kan ses og mærkes. Intet bliver overladt til tilfældighederne.

      ”Et meget tydeligt tegn på Partnerens ihærdighed og kvalitet er den daglige leder, som jeg ser herude flere gange om ugen. Hun er utrolig professionel og imødekommende, når hun kommer forbi og tjekker, at der er styr på det hele og følger op på eventuelle henvendelser og giver en hånd med, hvis der er brug for det. Det kan næsten komme til at lyde forkert, men jeg ser det som et kæmpe plus. Man ser jo ofte, at den tilsynsførende kun kommer forbi for at tjekke op på, om deres personale laver noget. Sådan er det bestemt ikke med hende her.”

      ”Det er en kæmpe stor fordel og lettelse for os at have fået Partneren som rengøringspartner. De har taget al administration fra mine skuldre og til dels også ansvaret, eftersom jeg har tillid til, at de løser opgaven tilfredsstillende. Før var det mig, der skulle tage mig af klager og input fra medarbejderne, og der har Partneren taget over. De er enormt selvkørende, og man behøver ikke gå med sin egen tjekliste – der er styr på det, og det kører bare.”

      ”Jeg ville klart anbefale Partneren til andre med det argument, at de følger alting til dørs – der er ikke noget, der bliver overladt til tilfældighederne. De virker som om, at de virkelig vil branchen, og det er ikke nødvendigvis givet. Der er stor forskel på kvaliteten af rengøringsarbejdet i branchen, og det er tydeligt, at Partneren har en stærk holdning til, at det skal være fuldstændig i top.”

      Tonny Lauridsen HR- og Servicechef Serviceforbundet

      UDVALGTE REFERENCER