--->

IT-
Rens

Det er vigtigt at holde en god hygiejne på arbejdspladsen, og det kan man gøre,
bl.a. ved at aftørre og desinficere de kritiske områder med hyppig håndkontakt.
På den måde kan man bryde eventuelle smitteveje

+ Læs mere

detail & institution

Rene og pæne kontorfaciliteter giver et godt arbejdsmiljø og et sundt indeklima. Vores
medarbejdere har solid erfaring med kontor- og produktionsrengøring både hos små
og store virksomheder.

+ Læs mere

GULVOPGAVER

Vi tilbyder gulvbehandling enten i et fast abonnement eller efter behov.
Vedligeholdelsesopgaver i fast abonnement har dog den fordel, at gulvet
vedligeholdes rettidigt og præcist.

+ Læs mere

Hoteller

Vi har flere års erfaring med rengøring inden for både hoteller og konferencer
og kan levere den høje standard, som får jeres lokaler til at fremstå
professionelle og indbydende.

+ Læs mere

VINDUESPOLERING

Vi har en hel afdeling med faglærte vinduespudsere, der har mange års erfaring i bagagen.
Vi pudser vinduer i alle højder og sørger for stiger, lifte og rapelle-udstyr i nødvendigt
omfang – eksempelvis til ovenlysvinduer.

+ Læs mere

KONTOR- &
PRODUKTIONSRENGØRING

Rene og pæne kontorfaciliteter giver et godt arbejdsmiljø og et sundt indeklima. Vores
medarbejdere har solid erfaring med kontor- og produktionsrengøring både hos små
og store virksomheder.

+ Læs mere

OPVASK

Vi har et stærkt team af professionelle og effektive opvaskere, som sørger for,
at service, glas og bestik er rengjort. De giver en hånd med, hvor der er
behov for det, og kan også udføre løbende rengøring af lager, køkken og personalefaciliteter.

+ Læs mere

Sundhed &
INSTA800

Som det eneste rengøringsselskab i Danmark er vi certificeret efter DS/INSTA800:2018.
Vi har stor erfaring med INSTA800 standarden, inden for forskellige brancher og
bygninger.

+ Læs mere

Forbrugsartikler

Det er irriterende at løbe tør for håndsæbe, køkkenrulle, toiletpapir og de andre
forbrugsartikler, vi bruger hver dag. Vi kan stå for indkøb og levering, opsætning,
observation af beholdning og sparring om valget af de rigtige produkter til
virksomhedens behov. Så løber I aldrig tør og behøver ikke at bruge tid på det.

+ Læs mere

HÅNDVÆRKER-
RENGØRING

Hvis du har haft håndværkere i virksomheden, så kræver det som regel
en ekstra rengøring at fjerne sporene fra renoveringer og byggeprojekter.

+ Læs mere

Specialopgaver

Vores medarbejdere er specielt uddannede til at håndtere kemi og desinfektionsmidler,
som anvendes inden for rengøring af fødevarevirksomheder. Alle på teamet har et
kursus i hygiejne. Ligeledes er vores medarbejdere meget kompetente til udførelse af
arbejdet med lavtryksanlæg, større gulvvaskemaskiner, vandstøvsugere og andet
udstyr til eksempelvis foodservice-rengøring.

+ Læs mere

Kontor og produkton 2018-09-05T11:22:17+00:00

Kontorrengøring

Rengøring på kontorer er en kerneydelse hos os, og vi har mange års erfaring på området.

Kontorrengøring er nødvendigt i enhver virksomhed og der medfølger flere fordele ved, at få et erfarent rengøringsteam til at påtage sig dette ansvar. Partneren foretager kontorrengøring dagligt og har derfor de nødvendige kompetencer der kræves, når vi snakker rengøring af kontorlokaler, i højeste kvalitet.

Godt arbejdsmiljø og sundere indeklima

Rene kontorfaciliteter giver ikke kun glæde og et godt arbejdsmiljø, men bidrager også til et sundere indeklima. Vi ved, hvor man skal komme med kluden, og hvor stor en grundighed det kræver, at holde et kontormiljø rent og pænt. Samtidig er vi yderst serviceminded og bevidste om vores tilstedeværelse, så vi forstyrrer arbejdsgangen mindst muligt, hvis rengøringen finder sted samme tid som medarbejderne.

Fra et godt arbejdsmiljø, til et bedre miljø

Hos Partneren går vi ind for et renere miljø og tilbyder derfor rengøring med miljøskånende produkter og artikler. Kemikaliefrie artikler bidrager ikke blot til et sundere miljø, men mindsker også risikoen for allergiske reaktioner og derved sygdom blandt dine medarbejdere.

Vi opfylder dine ønsker og behov

Vi hos Partneren udarbejder et tilbud til jeres virksomhed, efter en gennemgang af jeres lokaler, samt en samtale hvor I fortæller hvad I ønsker, at vi skal gøre for netop jeres virksomhed. Vi udarbejder i fællesskab en tjekliste, med de områder i ønsker berørt. Tjeklisten vil blive benyttet hver gang en medarbejder udfører et stykke arbejde for jer, så vi er sikre på at de ønskede opgaver bliver udført, som ønsket.

ROYAL ARENA

Partneren har passion og en vilje til at være med på holdet

”Vi valgte Partneren som samarbejdspartner til vores rengøring, fordi vi kunne mærke, at de var passionerede omkring deres forretning. Det er rart, at vi kan have et tæt samarbejde og dialog med alle hos Partneren og alle er løsningsorienteret.”

”Når man vælger ny leverandør, spiller prisen naturligvis også ind, men når det er sagt, så er et af de vigtigste kriterier for mig, at vi har samme syn på kvaliteten af rengøringen. At, når vi mener her er rent, så mener vores rengøringspartner også, at her er rent – det skal ikke diskuteres.”

”Det kræver sin sag at gøre rent efter 16.000 mennesker og sikre, at arenaen er klar til næste aften. Det er et helt andet game end normal virksomhedsrengøring, og det kræver en helt særlig omstillingsparathed, som Partneren har udvist.”

”Jeg kan mærke, at Partneren har en vilje til at være med på holdet. De er passionerede og vil Arenaen ligeså meget, som vi selv vil – det er ikke blot et stykke arbejde, der skal overstås.”

Ulrik Kreutzfeldt
Operations Manager
Royal Arena

TVILLUM

De er søde og rare, og der er blevet mere rent på kontoret.

“Vores forventninger til rengøringen er ganske enkelt, at der skal være rent. Gulve, tæpper og kontor – her skal være præsentabelt og se ordentligt ud. Vi har brugt Partneren i omkring fire år nu, og det er en god oplevelse. De er søde og rare, har styr på tingene og der er mere rent på kontoret nu.”

”Udover at rengøringen selvfølgelig skal være i orden, så er tillid og dialog også vigtigt for os – vi skal have fuld tillid til dem, der kommer her hver dag. Derudover skal vi kunne tale sammen, så vi kan følge op og justere, hvis der er behov for det. Vores inspektør kommer her fast hver 14. dag, så her har vi en fin mulighed for at vende tingene.”

Anne Marie Tvilum
Administrationschef
Tvilum Landinspektørfirma A/S