Det står vi for

Kvaliteten er et pejlemærke i alt, hvad vi gør. Det gælder kvalitet i den service, vi leverer ude hos kunderne, og det gælder kvalitet i arbejdslivet for vores medarbejdere. På den baggrund har ledelsen og medarbejderne i fællesskab defineret nedenstående mission og vision, som slår fast, hvad vi står for her hos Partneren.

Mission

Mission
Partneren leverer hver dag service af høj kvalitet hvor fleksibilitet, nærvær og personlighed er i fokus under gode og trygge rammer samt ordnede forhold.

Vision

Vision
Partneren vil være den kvalitetsbevidste og ansvarsfulde samarbejdspartner inden for service og rengøring samt den fortrukne arbejdsplads for medarbejderne.

Det brænder vi for

Værdierne er grundstenene i vores kultur, og vi bestræber os på at følge dem i alt, hvad vi gør – fra de store strategiske beslutninger til den daglige drift. Vi har udvalgt værdierne gennem en grundig proces, hvor alle i virksomhederne har bidraget.

Værdier

Nærværende
Partneren som en nærværende serviceleverandør, skal være fundamentet for samarbejdet mellem os og vores kunder. Vi brænder for det vi laver hver dag, og sætter derfor en ære i at levere en høj kvalitet og service. Det er vigtigt for os, at vi i hverdagen giver os tid til at lytte til kunder og medarbejdernes behov. Derfor vil vi ikke kun agere eller betragtes som en leverandør men som en samarbejdspartner.

Ansvarsbevidst
Vi leverer hver dag en service hvor mennesket er i fokus. Derfor er det vigtigt for os, at vi skaber de bedste og tryggeste rammer for vores medarbejdere. Det gør vi først og fremmest ved at have ordnede forhold, hvor alle er aflønnede efter overenskomsten samt har alle de nødvendige tilladelser. Dernæst motiverer samt uddanner vi løbende vores medarbejdere.

Innovativ tænkning til handling
At være anderledes og nyskabende i servicebranchen kræver mod. Modet ligger ikke kun i at være innovativ men også i at føre det ud i livet. Derfor udfordrer vi hele tiden vores medarbejdere til at træde ud af deres trygge rammer både iht. rengøringsmetoder, men også over for vores kunder samt den service vi leverer hver dag.

Fleksibilitet
Det er vigtigt for Partneren, at der hersker en fleksibilitet i samarbejdet mellem os og vores kunder. Fleksibilitet betyder for os ikke alene, at vi rykker ud med kort varsel, hvis vores kunder har brug for det, men også i den daglige service vi leverer. Når vi indgår et samarbejde, er tingene ofte sat i faste rammer fra starten, men vi oplever det er yderst befordrende, at der hersker en smidighed henover tid.

Frihed under ansvar
Frihed under ansvar handler om at uddelegere arbejdet i trygge og tillidsfulde rammer. Rammerne skal udleves i hele organisationen – fra toppen og ned. Alle medarbejdere har et stort ansvar for den kvalitet de leverer hver dag, derfor er det også befordrende, at de får lov til at føle et ansvar for det. I sidste ende er det vigtigt for os, at alle har en stolthed i det de laver.