Partneren stiller skarpt på kundetilfredsheden

Publiceret 24-02-2016

I løbet af 2016 kontakter vi alle vores kunder for at måle kundetilfredsheden ved brug af værktøjet NPS (Net Promoter Score). Målingen tager udgangspunkt i bare to spørgsmål, så det tager kun et øjeblik at deltage.

NPS er et anerkendt værktøj, som gør sit indtog i flere brancher. Grunden hertil er, at det er nemt at besvare spørgsmålene, det er målbart, og resultatet kan give konkrete input at handle ud fra. Værktøjet kan således hjælpe teamet hos Partneren på vej mod målet om at være den foretrukne samarbejdspartner i branchen. Partneren har derfor også en ambitiøs målsætning om at have branchens bedste NPS-måling.

”En løbende måling af kundetilfredsheden vil give os en bedre forståelse af, hvor vi allerede gør det godt, og hvor der er plads til forbedringer og derved også kundetilfredsheden.  Det er vores ambition at have både glade og loyale kunder, og det kræver en kontinuerlig indsats fra vores side. Derfor sætter vi nu gang i målingen, så vi kan blive klædt på til at gøre en ekstra indsats for vores kunder”, siger Catja Winther, administrerende direktør i Partneren.

Du kan læse mere om NPS her