Nyt system skal sikre kvaliteten

Publiceret 29-07-2014

Partneren er i fuld gang med at etablere et nyt system, der skal give en bedre kvalitetssikring og optimere arbejdsgangene.

Microbizz er navnet på det nye system, som teamet i drift, salg og administration for fremtiden kommer til at bruge i hverdagen. Alle i organisationen får en iPad med adgang til systemet, som skal håndtere driften fremadrettet, men også giver mulighed for at fakturere, lave løn, tilfredsundersøgelser, kvalitetsrapporter m.m.


”Vores ambition er at optimere den daglige drift og derved styrke både kvalitet og service. Når vi er ude hos kunderne med en iPad under armen, kan alle medarbejdere tilgå systemet på stedet. Det betyder fx, at hvis kunden har brug for ekstrarengøring eller har uddybende spørgsmål, har vi mulighed for at hjælpe med det samme. Microbizz binder også drift, salg og administration sammen i et integreret system, hvilket skaber synergi i virksomheden, da vi nu har en fælles platform at kommunikere på. Det optimerer vores interne arbejdsprocesser, hvilket kommer medarbejderne og naturligvis kunderne til gode,” siger Catja Winther, administrerende direktør i Partneren.